تیچ گرانت نقش هنری باورز را در فیلم IT: Chapter Two ایفا می‌کند

بعد از اعلام قبلی مبنی بر پیوستن خاویر دولان (Xavier Dolan) و ویل بینبرینک (Will Beinbrink) به لیست بازیگران فیلم IT: Chapter Two «آن: قسمت دوم»، پایگاه خبری ورایتی (Variety) اکنون اعلام کرده است که تیچ گرانت (Teach Grant) نیز برای ایفای نقش شخصیت هنری باورز (Henry Bowers) به گروه بازیگران این فیلم ملحق شده است. هنری باورز شخصیت شرور قسمت اول فیلم بود که نقش او را نیکلاس همیلتون (Nicholas Hamilton) ایفا می‌کرد. همچنین جس ویکسلر (Jess Weixler) قرار است نقش همسر بیل را ایفا کند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

بازیگران اصلی فیلم IT: Chapter Two شامل هنرمندانی چون جیمز مک‌آووی (James McAvoy) در نقش بیل (Bill)، جسیکا چستین (Jessica Chastain) در نقش بورلی (Beverly)، بیل هدر (Bill Hader) در نقش ریچی (Richie)، جی رایان (Jay Ryan) در نقش بن (Ben)، جیمز رانسون (James Ransone) در نقش ادی (Eddie)، ادی بین (Andy Bean) در نقش استنلی اوریس (Stanley Uris)، ایسایا مصطفی (Isaiah Mustafa) در نقش مایک (Mike) می‌شوند و البته بیل اسکارشگورد (Bill Skarsgard) نیز برای ایفای نقش پنی‌وایز دلقک (Pennywise) بازمی‌گردد.

دنباله‌ی فیلم IT توسط گری دابرمن (Gary Dauberman) و براساس کتابی با همین نام به نویسندگی استیفن کینگ نوشته شده است و کارگردانی آن‌را مجددا اندی موچیتی (Andy Muschietti) برعهده گرفته است. این فیلم قرار است تا از تاریخ ۸ سپتامبر ۲۰۱۹ در سینماها به نمایش گذاشته شود.

خوب است اشاره کنیم که فیلم IT در ماه سپتامبر سال گذشته منتشر شد و موفق شد تا در هفته‌ی اول نمایش خودش، فروشی معادل ۱۲۳٫۱ میلیون دلار کسب کند؛ این فیلم با این میزان از فروش، توانست در جایگاه پرفروش‌ترین فیلم در هفته‌ی اول نمایشش در ماه سپتامبر قرار بگیرد و همچنین عنوان پرفروش‌ترین فیلم ترسناک را به خودش اختصاص دهد. این فیلم فقط مبلغ ۹ میلیون دلار لازم داشت تا بتواند جایگاه فیلم Deadpool «ددپول» به عنوان پرفروش‌ترین فیلم ردۀ بزرگسالان را تصاحب کند. این فیلم در نهایت موفق شد تا به فروشی بیش از ۷۰۰ میلیون دلار در مقیاس جهانی کسب کند و همان‌طور که ذکر شد، عنوان پرفروش‌ترین فیلم ترسناک تاریخ سینما را به خود اختصاص دهد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.