روند تولید فیلم Murder Mystery آغاز شد

شبکۀ نتفلیکس اعلام کرد روند تولید فیلم Murder Mystery «راز قتل»، رسما آغاز شده است؛ این فیلم جدید و کمدی، قرار است تا دو هنرمند سرشناس، یعنی آدام سندلر (Adam Sandler) و جنیفر آنیستون (Jennifer Aniston) را دوباره با هم متحد سازد. روند فیلم‌برداری این اثر در همین هفته، در شهر مونترال و همچنین برخی نقاط دیگر اروپا آغاز خواهد شد و این فیلم در سال ۲۰۱۹ از شبکه‌ی نتفلیکس پخش خواهد شد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

علاوه بر سندلر و آنیستون بازیگران مشهور دیگری نیز در این فیلم حضور دارند؛ از جمله لوک ایوانز (Luke Evans)، جما آرترتون (Gemma Arterton)، لوئیس جراردو مندز (Luis Gerardo Mendez)، شیولی کوتسونا (Shioli Kutsuna)، دیوید ویلیامز (David Williams)، عدیل اختر (Adeel Akhtar)، جان کانی (John Kani)، الافر داری اولافسون (Olafur Darri Olafsson)، دنی بون (Dany Boon) و در نهایت ترنس استامپ (Terence Stamp).

داستان این فیلم از این قرار است که بلاخره یک پلیس شهر نیویورک با بازی آدام سندلر، موفق می‌شود تا همسر خودش (جنیفر آنیستون) را به سفر طولانی مدت اروپایی ببرد که قبلا قولش را به او داده بود؛ در طی این سفر او درگیر ماجراهای مختلفی می‌شود و با مرد مرموزی (با بازی لوک ایوانز) که آن‌ها را به یک گردهمایی صمیمانۀ خانوادگی دعوت می‌کند، وارد مبارزه می‌شود. این گردهمایی توسط یک شخص میلیاردر مسن، به نام مالکوم کوئینس (Malcom Quince) برگزار شده است که در طی این مهمانی به قتل می‌رسد و سندلر و همسرش درجایگاه مظنونین اصلی پرونده پلیسی ما قرار می‌گیرند.

کارگردانی این فیلم برعهده کایل نیواچک (Kyle Newacheck) است؛ و نویسندگی فیلم‌نامه‌ی این فیلم را جیمز واندربیلت (James Vanderbilt) به نگارش درمی‌آورد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.