فیلم‌نامه نویس دنبالۀ فیلم Mile 22 مشخص شد

با وجود اینکه فیلم Mile 22 قرار است تا در تاریخ ۱۷ اوت منتشر شود، عوامل سازنده‌ی این فیلم تصمیم گرفته‌اند تا به جمع‌آوری تیم سازنده‌ی دنبالۀ این فیلم بپردازند. با استناد به گزارشات پایگاه خبری The Hollywood Reporter، به نظر می‌رسد که عمیر الیم (Umair Aleem) برای نوشتن فیلم‌نامه‌ی دنبالۀ فیلم Mile 22 «بیست و دو مایل»، به این پروژه پیوسته است. این فیلم به کارگردانی پیتر برگ (Peter Berg) و با بازی مارک والبرگ (Mark Wahlberg) در جایگاه نقش اصلی می‌باشد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

همانطور که ذکر شد، کارگردانی این فیلم را، کارگردان فیلم‌هایی چون Lone Survivor «تنها بازمانده» و Deepwater Horizon «دیپ‌واتر هورایزون»، یعنی پیتر برگ برعهده دارد و در این فیلم بازیگران زیادی از جمله مارک والبرگ، جان مالکوویچ (John Malkovich)، لارن کوهان (Lauren Cohan)، ایکو اویس (Iko Uwais) و روندا روزی (Ronda Rousey) ایفای نقش می‌کنند.

والبرگ در این فیلم نقش شخصیت جیمز سیلوا (James Silva) را ایفا می‌کند؛ او رهبری یکی از تیم‌های ماهر و زبدۀ CIA را برعهده دارد. داستان این فیلم برپایه این است که جیمز سیلوا با همکاری یک گروه ماهر و کاملا سری، وظیفه دارد تا شخص مهمی که اطلاعات کشنده‌ای در اختیار دارد را پیش از حمله‌ی دشمنان به او، به موقعیت ۲۲ مایلی و نقطه‌ی امنی انتقال دهد تا از آنجا عملیات انتقال اصلی او را انجام دهند.

فیلم Mile 22 و دنبالۀ آن جزو یک برنامه و پروژه‌ی مشترک با نام STXfilms هستند که قصد دارد تا این پروژه‌ها را در ابعاد و زمینه‌های گوناگونی مانند تلویزیون، فیلم و واقعیت مجازی منتشر کند. هنوز هیچ اطلاعات دیگری درباره‌ی دنبالۀ فیلم Mile 22 در دست نداریم.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

Comments are closed.