جرمی آیرونز در سریال Watchmen نقش اول را بر عهده خواهد داشت

30 June 2018 - 22:30

مجموعه‌ی بعدی سریال Watchmen از شبکه‌ی HBO کاری از دیمن لیندلف (Damon Lindelof)، با آوردن جرمی آیرونز (Jeremy Irons) که به عنوان نقش اصلی به شمار می‌رود، چهره آشنایی را به لیست بازیگران اضافه کرد. لوئیس گوست جونیور (Louis Gossett Jr)، رجینا کینگ (Regina King)، دان جانسون (Don Johnson) و تیم بلک نلسون (Tim Blake Nelson) از ستارگان این سری از سریال شمرده می‌شوند و هنوز مشخص نشده است که کدام بازیگر چه نقشی را بازی می‌کند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

سوال این است که این شخصیت ها چطور هستند و چگونه در دنیای Watchmen قرار می‌گیرند که این موضوع یکی از بزرگترین مسائل و برنامه‌هایی است که لیندلف در سر دارد. لیندلف توسط بیانیه‌ای در مورد این سریال بی‌نظیر و گسترده، به صورت آنلاین توضیح‌هایی داده است. این مجموعه  اقتباس دیگری از مجموعه کمیک ۱۲issue که توسط آلن‌مور (Alan Moore) و دیو‌ گیببنس (Dave Gibbons) نوشته شده است، نخواهد بود، بلکه چیز دیگری است. این مجموعه به نظر می‌‍رسد که در جهان امروز به وقوع خواهد پیوست.

این موضوع باعث می‌شود که بازیگری آرونز، که اولین بار توسط Deadline گزارش شده است، بسیار جالب‌تر باشد. مانند گوست جونیور و جانسون، ایرون از یک سن خاصی برخوردار است که جزئیات آن در خبرهای مخصوص به بازیگران ذکر شده است.

از شخصیت های احتمالی می‌توان به رد اسکیر (Red Scare)  و اولد من (Old Man) به عنوان پلیس سابق که شخصیتی قابل تحسین با توجه به سنش دارد، نام برد. گرچه مشخص نیست که ایرونز نقش یکی از این شخیصت‌ها را بازی خواهد کرد و یا خیر.

صرف نظر از اینکه آیرونز نقش چه کسی را بازی می‌کند، تنها حضور او قدرت زیادی به بازیگران برجسته می‌دهد. گرچه او در فیلم های انتقادی مانند Batman V Superman «بتمن علیه سوپر من» و  Justice League «لیگ‌عدالت» و همچنین بازی ویدیویی اقتباسی Assassin’s Creed در مقابل مایکل فس‌بندر (Michael Fassbender) بازی کرده است، وی همچنین در فیلم هایی مانند high Rose از بن ویتلی (Ben Wheatley) و The Man Who Knew Infinity «مردی که بینهایت را می‌شناسد» نیز دیده شده است.

اگرچه هنوز درباره‌ی این سریال رمز‌ و راز های زیادی وجود دارد، هیچ نشانه‌ای از اینکه Watchmen از لیندلف قصد دارد چگونه به نمایش های تلویزیونی بازگردد، وجود ندارد. البته این موضوع دراین مرحله واقعا اهمیت چندانی نداشته و این سری ترکیبی جذاب از خالق آن و بازیگرانی که باید به تولید صحنه‌های جذاب بپردازند، خواهد بود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.