نویسندگان A Quite Place از داستان The Boogeyman استیون کینگ فیلم‌نامه اقتباسی می‌نویسند

29 June 2018 - 15:55

سایت خبری ددلاین گزارش داده که کمپانی قرن ۲۰ فاکس در حال قرارداد بستن با فیلم‌نامه نویسان فیلم A Quiet Place، اسکات بک (Scott Beck) و برایان وودز (Bryan Woods) است تا با اقتباس از داستان کوتاه The Boogeyman نوشته‌ی استیون کینگ برای تهیه‌کنندگان استودیو ۲۱ Laps، شان لوی (Shawn Levy)، دن لوین (Dan Levy) و دن کوهن (Dan Cohen)، فیلم‌نامه جدیدی بنویسند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

داستان The Boogeyman درباره مردی است که اخیرا موجودی در یک کمد فرزندانش را از او گرفته است. این داستان کوتاه در سال ۱۹۷۳ منتشر شده و بعنوان بخشی از مجموعه Night Shift در سال ۱۹۷۸ پخش شده بود. فیلم‌سازان این داستان کوتاه را در گذشته مورد اقتباس قرار داده بودند اما ترسناک بودن آن از سوی کمپانی قرن ۲۰ فاکس و ۲۱ Laps چیزی است که به تازگی مطرح شده است.

داستان The Boogeyman جدیدترین اثر استیون کینگ است که فیلم‌هایی همچون IT: Chapter Two که سپتامبر ۲۰۱۹ اکران می‌گردد و سریال Castle Rock شبکه Hulu که از ۲۵ ژوئیه پخش می‌شود و بازسازی جدید Pet Sematary از آن الهام گرفته‌اند.

بعد از اکران فیلم موفق A Quiet Place ساخته جان کرازینسکی (John Krasinski)، کینگ به تمجید از آن پرداخت. این دو فیلم‌نامه نویس که با این کارگردان و بازیگر همکاری داشتند حالا این شانس را پیدا کرده‌اند تا مستقیما قدم در یکی از داستا‌نهای کینگ بگذارند جایی که تهیه‌کننده اجرایی آن هستند.

رابین میسینگر (Robyn Meisinger)، آدام کالبرنر (Adam Kolbrenner) و رایان کانینگام (Ryan Cunnigham) به همراه JR Young تهیه‌کننده اجرایی از طرف استودیو Madhouse Entertainment هستند.

فصل سوم سریال Stranger Things شبکه نتفلیکس در استودیو ۲۱ Laps در حال ساخت است. بک و وودز در مرحله پس از تولید پروژه جدیدشان، Haunt، قرار دارند که توسط این دو نفر نوشته و کارگردانی شده است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.