تونی کولت، مریت ویور و کیتلین دیور به سریال جدید نتفلیکس پیوستند

29 June 2018 - 18:00

به گزارش «هالیوود ریپورتر»، «تونی کولت» (Toni Collette) که بیشتر با فیلم‌های The Sixth Sense «حس ششم» و United States of Tara «ایالات متحده تارا» شناخته می‌شود، به همراه «مریت ویور» (Merritt Wever) که از کارهایش می‌توان Nurse Jackie «پرستار جکی»، The Walking Dead «مردگان متحرک» و Godless «بی‌خدا» را نام برد، به مینی‌سریال جدید شبکه نتفلیکس که «An Unbelievable Story of Rape» نام دارد پیوسته است. همچنین «کیتلین دیور» (Kaitlyn Dever) که در فیلم و سریال‌های Justified «موجه» و Detroit «دیترویت» حضور داشته هم قرار است در کنار آن‌ها هنرنمایی کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این سریال هشت قسمتی براساس یکی از قسمت‌های برنامه رادیویی «This American Life» که «Anatomy of Doubt» نام دارد است و همچنین از روی یک مقاله‌ی برنده‌ی جایزه پولیترز، چاپ شده توسط «Marshall Project» و «ProPublic» هم اقتباس شده است. این مقاله داستان یک نوجوان به نام «ماری» را روایت می‌کند که متهم به دروغ درباره تعرض و تجاوزی که روی او صورت گرفته می‌شود و دو کارآگاه زن هم در تلاش هستند تا حقیقت را کشف کنند. همچنین کتابی هم‌نام با سریال هم به قلم «تی. کریستین میلر» (T. Christian Miller) و «کن آرمسترانگ» (Ken Armstrong) در سال میلادی جاری چاپ شده که تاثیر زیادی در داستان سریال خواهد داشت.

کولت و ویور قرار است نقش آن دو کارآگاه را بازی کنند که در تلاش برای پیدا کردن یک متجاوز سریالی هستند؛ اما هنوز هیچ اطلاعاتی درباره نقش دیور منتشر نشده است، ولی احتمال می‌رود که او در نقش ماری ظاهر شود. «لیسا چولودنکو» (Lisa Cholodenko) کارگردانی و تهیه‌کنندگی اجرایی سه قسمت اول این اثر را برعهده دارد؛ و «سوزانا گرانت» (Susannah Grant)، «سارا تیمبرمن» (Sarah Timberman)، «کارل بورلی» (Carl Beverly)، «کتی کوریک» (Katie Couric)، «مایکل شبون» (Michael Chabon) و «آیلت والدمن» (Ayelet Waldman) هم به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی سریال حضور دارند.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.