مارک والبرگ و پیتر برگ، فیلمی براساس رمان Wonderland می‌سازند

مارک والبرگ (Mark Wahlberg) که تاکنون موفق به کسب نامزدی جایزه اسکار شده است، به همراه دوست کارگردان و همکارش، یعنی پیتر برگ (Peter Berg)، قصد دارند تا فیلمی براساس رمان Wonderland «سرزمین عجایب»، به‌نویسندگی رابرت بی. پارکر (Robert B. Parker) بسازند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

رمان Wonderland توسط ایس اتکینس (Ace Atkins) و رابرت بی پارکر نوشته شده است؛ این داستان قسمتی از مجموعه داستان‌های اسپنسر (Spencer) است که براساس یک شخصیت خیالی در سری رمان‌های کارآگاهی نام‌گذاری شده است. این مجموعه رمان‌های کارآگاهی، در اوایل توسط پارکر نوشته می‌شد و سپس اتکینسون نوشتن این مجموعه را در دست گرفت. اسپنسر شخصیتی است که به تازگی از زندان آزاد شده است و سپس حقیقتی که در پس قتل حساسی بوده است را فاش می‌کند و به موجب این امر، یک توطئه‌ی پیچیده نمایان می‌شود که اسپنسر را در مرکز توجهات قرار می‌دهد و موجب می‌شود تا اتفاقات مختلفی را تجربه کند.

والبرگ نقش اول این پروژه‌ای است که کارگردانی آن‌را برگ برعهده دارد و نوشتن فیلم‌نامۀ آن برعهده شان اکیف (Sean O’Keefe) است. والبرگ تهیه‌کنندگی این پروژه را، در کنار کمپانی Film 44 (که متعلق به پیتر برگ است)، برعهده دارد؛ همچنین درکنار او افرادی چون نیل اچ مریتز (Neal H. Moritz) و استیفن لوینسون (Stephen Levinson) قرار دارند. تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه نیز شامل جان لوگان (John Logan) از طرف کمپانی Film 44 و توبی اسچر (Toby Ascher) می‌شود.

فیلم Wonderland، حاصل پنجمین همکاری بین والبرگ و برگ است؛ آن‌ها پیش از این در فیلم‌های مشهوری چون Lone Survivor «تنها بازمانده»، Deepwater Horizon «دیپ‌واتر هورایزون»، Patriot’s Day «روز میهن‌پرستی» و Mile 22 «مایل ۲۲» (که قرار است تا در تاریخ ۱۷ اوت منتشر شود و اکنون درحال آغاز روند ساخت دنباله است)، همکاری داشته‌اند.

شخصیت اسپنسر که توسط رابرت بی. پارکر خلق شد، به‌عنوان شخصیت پایه‌ای ۴۸ رمان مختلف حضور داشت و جالب است بدانید که تمام این ۴۸ رمان جزو لیست پرفروش‌ترین رمان‌های New York Time قرار گرفتند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.