کارگردان Boyhood فیلمی با بازی برایان کرانستون می سازد

1 September 2016 - 09:00

فیلم The Last Detail «جزئیات آخر» به کارگردانی هال اشبی (Hal Ashby) و بازی جک نیکلسون (Jack Nicholson)، اوتیس یانگ (Otis Young) و رندی کواید (Randy Quaid) در سال ۱۹۷۳ با اکران خود به صورت گسترده مورد تحسین قرار گرفت و جوایز زیادی از جمله جایزه بفتای بهترین بازیگر مرد را ازآن جک نیکلسون کرد. در ادامه این خبر، با سینماگیمفا همراه باشید. فیلم که با اقتباس از رمانی با همین نام ساخته شده‌بود، داستان دو دیده‌بان نیروی دریای آمریکا را بیان می‌کرد که در ماموریتی می‌بایست یک سرباز متخلف را برای زندانی شدن از ایالت ویرجینیا به نیو همشایر همراهی کنند.

نیکلسون که در این فیلم نقش دیده‌بانی با نام بیلی باداسکی را داشت، در مصاحبه‌ای در سال ۱۹۹۶، آن را بهترین نقش خود دانست. حال با گذشت بیش از ۴۰ سال از اکران این فیلم، قرار است فیلمی بر اساس دنباله نوشته شده برای داستان اوریجینال، ساخته شود. کارگردان پرآوازه هالیوود ریچارد لینکلیتر (Richard Linklater) در آخرین پروژه سینمایی خود کار ساخت این فیلم را برعهده گرفته است. این فیلم که Last Flag Flying «آخرین پرچم برافراشته» نام دارد، بازیگران بزرگی را در خود خواهددید.

رمان Last Flag که در سال ۲۰۰۵ منتشر شد، همان کاراکترهایی را دارد که رمان قبلی، یعنی The Last Detail داشت. طبق گزارش THR بازیگرانی چون استیو کورل (Steve Carell)، برایان کرنستون (Bryan Cranston) و لورنس فیشبورن (Laurence Fishburne) برای حضور در این فیلم قرار داد بسته‌اند. THR همچنین جزئیاتی در مورد داستان این فیلم به شرح زیر ارائه داد:

Last Flag دوباره مخاطب را وارد زندگی سه شخصیت اصلی داستان می‌کند، که اکنون در دنیای بعد از اتفاقات ۱۱ سپتامبر زندگی می‌کنند. افسران رده پایین سابق نیروی دریایی به کمک اسیر سابق خود می‌آیند که باید جنازه پسر خود را که در عراق کشته شده‌است به خانه بازگرداند. این همراهی یادآور سفر خاطره‌انگیز آنها از ویرجینیا به نیو همشایر در داستان رمان اول خواهدبود.

Steve-Carell-Bryan-Cranston-Laurence-Fishburne-Last-Detail

کارگردان پر سابقه هالیوود، لینکلیتر توجهات زیادی را در سال ۲۰۱۴ برای ساخت فیلم Boyhood «پسر بچگی» به سمت خود جلب کرد. او که با فیلم The Dazed and Confused «مات و مبهوت» در سال ۱۹۹۳ نامی برای خود دست و پا کرد، در آخرین پروژه خود فیلم Everybody Wants Some «هرکسی چیزی می‌خواهد» را امسال روانه سینماها کرد که با اقبال خوب منتقدان رو به رو شد.

کورل عمده معروفیت خود را مدیون بازی در سریال The Office در شخصیت مایکل اسکات است ولی در نقش‌های دیگری نیز حضور داشته‌است که بیشتر آنها کمدی بوده‌اند. کرنستون نیز با اتمام نقش افسانه‌ای خود در سریال Breaking Bad، با سخت‌کوشی بیشتر در فیلم‌های دیگری نیز مانند Godzilla «گودزیلا» و The Infiltrator «نفوذی» ظاهر شد. فیشبورن نیز اخیرا بازی در سریال شبکه NBC با عنوان Hannibal را در کارنامه دارد و در فیلم‌های اخیر Man of Steel «مرد پولادین »و Batman V Superman «بتمن مقابل سوپرمن» حضور داشته‌است ولی به یاد ماندنی‌ترین نقش او مربوط به مورفیوس در فیلم The Matrix است. استودیوی آمازون کار ساخت این فیلم را برعهده خواهدداشت.

لینکلیتر که قبلا در سال ۲۰۰۶ علاقه خود را به ساخت این فیلم نشان داده‌بود، می‌دانست که با درگذشت یانگ در سال ۲۰۰۱، برداشت او کمی با The Last Detail تفاوت خواهد داشت. با دیدن لیست بازیگران جدید این فیلم مشخص می‌شود که لینکلیتر ایده بازگردانی بازیگران اوریجینال فیلم را کنار گذاشته‌است. به احتمال بسیار زیاد بازیگران جدید نیز به راحتی بتوانند از پس نقش‌ها بر بیایند و نام آنها نیز در موفقیت پروژه تاثیر به سزایی خواهد داشت، چیزی که فیلم Everybody wants Some از آن بی‌بهره بود.

مشخص است که کرنستون و فیشبورن از نبوغ خود در درام، برای بازی در این نقش‌ها استفاده خواهند کرد ولی هنوز نمی‌دانیم که کورل المان شوخ‌طبعی را اضافه خواهد کرد یا نقشی جدی به خود خواهد گرفت. ما او را در نقش‌های جدی زیادی مانند Little Miss Sunshine و Foxcatcher نیز دیده‌ایم و می‌دانیم که به خوبی می‌تواند از پس آنها بر بیاید. از طرفی دیگر اگر کورل در این نقش کمی از چاشنی کمدی استفاده کند، می‌تواند تعادلی را در فضای جدی داستان که توسط کرنستون و فیشبورن ایجاد خواهد شد، به وجود بیاورد.

فیلم Last Flag Flying هنوز در مراحل ابتدایی تولید خود قرار دارد و تاریخ اکران مشخصی برای آن اعلام نشده‌است. فیلم‌برداری پروژه نیز به احتمال زیاد از نوامبر امسال کلید خواهد خورد.

منبع screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.