اکران خصوصی فیلم به وقت خماری در پردیس مگامال اکباتان

30 June 2018 - 18:00

فیلم سینمایی به وقت خماری محصول سال ۱۳۹۶ است که این روزها پس از یکسال تلاش برای به اتمام رسیدن این فیلم در ژانر کمدی-اجتماعی به اکران عمومی درآمده است. این فیلم که به کارگردانی محمد حسین لطیفی همراه با نویسندگی احمد رفیعی و تهیه کنندگی جمال گلی است، در روزهای گذشته در تاریخ یکشنبه ۳ تیر ماه ۹۶ در پردیس مگامال اکباتان به همراه مهمانان ویژه و خانواده‌های محترم و همچنین اهالی سینما و تمامی عوامل فیلم به نمایش درآمد. در این مراسم قرار بر این بود که از یکی از بازیگران اصلی پروژه آقای ابوالفضل پورعرب قدردانی شود که در نهایت به دلیل وجود کسالت متاسفانه قادر به شرکت در مراسم نبودند. با سینماگیمفا همراه باشید.

بازیگران این فیلم عبارت‌اند از: رعنا آزادی‌ور، مهدی فخیم‌زاده، هومن برق‌نورد، بهروز بقایی، ابوالفضل پور‌عرب، پوریا پورسرخف، سیما تیرانداز، هنگامه حمیدزاده، علی سلیمانی، هنگامه  قاضیانی، شهره لرستانی، هادی کاظمی، مجید یاسر، شیرین یزدان‌بخش و همراه با هنرمند خردسال آرمین جداخانی.

در این مهمانی خصوصی مهمانان حضور یافته بر این اساس بودند. چهره‌هایی مانند محمدحسین لطیفی، سعید آقاخانی، سید مسعود اطیابی، حبیب اسماعیلی، بهرام بهرامیان، امیر سماواتی، هنگامه حمیدزاده، هادی کاظمی، حمید اعتباریان، آتیه جاوید، حسین تبریزی، آرش قادری، حسن مصطفوی، تینا پاکروان، علی سلیمانی، میر طاهر مظلومی، همایون ارشادی، محمد عرب، امین ایمانی، علی مسعودی، جلیل فرجاد، مجید واشقانی، مریم معصومی، نگار عابدی، سعید داخ و…

عکاسان: مهتاب جعفری، کتایون علاقه بندی

برای مشاهده عکس‌های بیشتر یه صفحه اینستاگرام ما سر بزنید.

لینک اینستاگرام: https://www.instagram.com/cinemafars.official

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.