جرد لتو در فیلم Morbius the Living Vampire بازی می‌کند

30 June 2018 - 12:51

طبق خبر منتشر شده از سوی Heat Vision، بازیگر برنده اسکار، جرد لتو (Jared Leto)، جدیدترین بازیگر ملحق شده به فیلم‌های مارول و سونی، با امضا قراردادی با سونی به فیلم Morbius the Living Vampire پیوسته است. دنیل اسپینوسا (Daniel Espinosa) این فیلم را با فیلم‌نامه‌ای از برک شارپلس (Burk Sharpless) و مت سازاما (Matt Sazama) کارگردانی می‌کند که بر اساس شخصیت کمیک مارول است که توسط روی توماس (Roy Thomas) و جیل کین (Gil Kane) که اولین بار در سال ۱۹۷۱ در Amazing Spider-Man ظاهر شد، خلق گردید. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

دکتر مایکل موربیوس، شخصیت دانشمندی که سعی دارد بیماری خونی نادر خود را درمان کند، با شکلی از خون آشام شدن مواجه می‌شود، که به او قدرت زیاد، دندان نیشدار و علاقه به خون می‌بخشد. این شخصیت بارها با مرد عنکبوتی مبارزه کرده، اگرچه سرانجام چند کتاب درباره او نوشته شد جایی که حالت قهرمانی بیشتری به او بخشیده شد. او با شخصیت Blade the Vampire Hunter در کمیک دشمنی دارد. موربیوس قبلا در Spider-Man: The Animated Series و Ultimate Spider-Man Vs The Sinister Six ظاهر شد.

آوی آراد (Avi Arad) و مت تولماچ (Matt Tolmach) فیلم Morbius را با لوکاس فاستر (Lucas Foster) و تهیه‌کننده اجرایی سونی، پالاک پاتل (Palak Patel) ساختند. این یکی از چند پروژه اسپین‌آف مرد عنکبوتی بوده که سونی در دست ساخت داشته و Venom و انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse امسال اکران می‌شوند. ساخت فیلم Silk نیز به تازگی اعلام شده و Silver and Black و Nightwatch نیز ساخته می‌شوند که فیلم دوم را اسپایک لی (Spike Lee) احتمالا می‌سازد.

این اولین باری نیست که لتو نقش یک خونخوار را بازی می‌کند، در سال ۲۰۱۶ جاش بون (Josh Boone) این بازیگر را برای ایفای نقش Lestat در ریبوت Interview With the Vampire به بازی گرفت. انتظار می‌رود لتو به دنیای دی سی باز گردد و جوکر را در Suicide Squad 2 (جوخه انتحاری ۲) و فیلم مستقل جوکر در دنیای دی سی بازی کند.

با این حال، دنباله Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) به نام Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: به دور از خانه) توسط کریس مک‌کنا (Chris McKenna) و اریک سامرز (Erik Sommers) نوشته شده و جان واتس (Jon Watts) برای کارگردانی این فیلم بازگشته است. دنباله مرد عنکبوتی پنجم ژوئیه ۲۰۱۹ اکران می‌شود که تام هالند در نقش پیتر پارکر ظاهر می‌شود که سال آخر مدرسه علوم و تکنولوژی است. مایکل کیتون (Michael Keaton) در نقش Vulture بر می‌گردد در حالی که جیک گیلنهال (Jake Gyllenhaal) در نقش میستریو ظاهر می‌شود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.