ساخت سریال تلویزیونی LA’s Finest، اسپین‌آف فیلم Bad Boys رسما از سر گرفته شد

30 June 2018 - 14:28

کمپانی چارتر کامیونیکیشنز (Charter Communications) ساخت سریال LA’s Finest، اسپین‌آف فیلم Bad Boys «پسران بد» را بر عهده گرفته است. سفارش ساخت یک فصل کامل سیزده قسمتی از این سریال با حضور گابریله یونیون (Gabrielle Union) و جسیکا آلبا (Jessica Alba) داده شده است. این سریال که پم ویزِی (Pam Veasey) گرداننده‌ی آن است و برندن مارگولیس (Brandon Margolis) و برندن سونیِر (Brandon Sonnier) نویسندگی آن را بر عهده دارند، سال ۲۰۱۹ از شبکه‌ی Spectrum متعلق به کمپانی چارتر پخش خواهد شد. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

سریال با کاراکتر گابریله یونیون در فیلم «پسران بد ۲» یعنی سیدنی برنت (Sydney Burnett) می‌آغازد که به لس‌آنجلس نقل مکان می‌کند. سیدنی مشکلات زندگی‌اش در میامی را ترک می‌کند و به امید شروعی دوباره به کالیفرنیای جنوبیِ آفتابی می‌رود. او به نیروی پلیس لس‌آنجلس می‌پیوندد و در آن‌جا با جسیکا آلبا که کارآگاه و مادری شاغل است همکار می‌شود. این سریال به عنوان اثری با درام محکم و مقادیر زیادی صحنه‌های اکشن بازاریابی شده است. با وجود این توصیفات و نیروی ستاره‌ای دو بازیگر اصلی این سریال، شبکه‌ی ان‌بی‌سی (NBC) در ماه مه تصمیم گرفت تا قید ساخت آن را بزند.

تنها چند روز پس از کناره‌گیری شبکه‌ی ان‌بی‌سی، کمپانی چارتر کامیونیکیشنز تمایل خود را برای ساخت این سریال اعلام کرد و مطابق با گزارش Deadline این کمپانی اکنون مشغول نهایی کردن قرارداد خود با کمپانی سونی تلویزیونی است. جف فراست (Jeff Frost)، رئیس کمپانی سونی تلویزیونی بسیار از این قرارداد راضی به نظر می‌رسد:

کمپانی چارتر شور بسیاری در قبال این پروژه دارد و ما از این موضوع بسیار هیجان‌زده هستیم.

این قرارداد بخشی از استراتژی کمپانی چارتر برای تولید محتوای اریژینال است. کمپانی چارتر اوایل سال جاری کاترین پُپ (Katherine Pope) را به ریاست بخش گسترش محتوای اریژینال منصوب کرد.

 پپ گفته که او و کمپانی چارتر، بسیار برای این مشارکت جدید و افق پیش رو یعنی اولین تلاش آن‌ها در جهت تولید محتوای اریژینال، هیجان‌زده هستند. او ابراز امیدواری کرد که چنین تیم فوق‌العاده‌ای به تولید برنامه‌های پویا، اصیل و منحصربه‌فرد برای مشتریان فعلی شبکه‌ی Spectrum بینجامد و مشترکان جدیدی را نیز جذب کند. آشکار است که کمپانی چارتر کامیونیکیشنز قصد دارد تا با تمام قوا وارد قلمروی برنامه‌سازی اریژینال شود و به نظر می‌رسد که سریال LA’s Finest پروژه‌ی درستی برای تسهیل ورود آن‌ها به جمع شلوغ تهیه‌کنندگان آثار تلویزیونی باشد.

سریال LA’s Finest مضاف بر ارتباط‌اش با مجموعه‌فیلم موفق «پسران بد»، گروه بازیگران باتجربه‌ای را دور هم جمع می‌کند تا حلقه‌ی بازیگران تراز اول خود را کامل کند. ارنی هادسون (Ernie Hudson)، بازیگر کارکشته نقش پدر سیدنی را ایفا می‌کند. زک گیلفورد (Zack Gilford)، دواین مارتین (Duane Martin) و رایان مک‌پارتلین (Ryan McPartlin) دیگر نقش‌های اصلی این سریال را بر عهده دارند. این سریال قدرت ستاره‌ای فوق‌العاده‌ای جلوی دوربین و گروه تولید باتجربه‌ای پشت دوربین دارد که احتمالا همین مسئله به کمپانی چارتر اعتمادبه‌نفس لازم برای سفارش ساخت یک فصل کامل از آن را داده است. پایداری سریال‌های تلویزیونی اسپین‌آف براساس فیلم‌های موفق مطابق با تاریخ نامشخص است اما این مورد نیروی لازم برای موفقیت و باب کردن این گرایش را داراست.

منبع:ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.