تریلر Mandy: نیکولاس کیج به دنبال انتقام است!

30 June 2018 - 17:14

RLJE Films اولین تریلر رسمی برای فیلم اکشن بسیار مورد انتظار Mandy «مَندی» را منتشر کرد. برای دیدن این تریلر و اگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

داستان این فیلم زندگی یک زوج خوشبخت به نام‌های رد (Red) با بازی نیکولاس کیج (Nicolas Cage) و مندی (Mandy) با بازی آندرا رایزبورو (Andrea Riseborough) را بازگو می‌کند. اما زندگی آن‌ها هنگامی که یک فرقه‌ی مذهبی مرموز، مندی را قربانی می‌کند، مقداری تاریک و عجیب و غریب می‌شود و رِد اقدام به گرفتن انتقام از این وحشی‌گری و بی‌عدالتی آن‌ها می‌کند.

فیلم Mandy توسط پانوس کاسماتوس (Panos Cosmatos) نویسندگی و کارگردانی شده است و نیکولاس کیج بازیگر فیلم‌های Mom & Dad و Leaving Las Vegas، همچنین آندرا رایزروبو بازیگر فیلم‌ Birdman، لاینس روچ (Linus Roache) بازیگر فیلم‌های Homeland و Vikings، ند دنی (Ned Denny) بازیگر Peaky Blinders و The Women in Black 2: Angel of Death، اولون فوئر (Olwen Fouéré)، ریچارد بریک (Richard Brake) بازیگر The Death of Stalin و بالاخره بیل دوک (Bill Duke) بازیگر Predator و Commando در آن می‌درخشند.

این فیلم امسال در جشنواره‌ی فیلم Sundance اکران شد و در حال حاضر در روتن تومیتوز به طور کامل نظر مثبت منتقدین را به خود جلب کرده است.

فیلم Mandy قرار است تا در چهاردهم ماه سپتامبر (۲۳ شهریور) امسال به روی پرده‌ی سینما برود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.