اولین پوستر فصل چهارم انیمه‌ی توکیو قول منتشر شد

30 June 2018 - 15:54

ساخت فصل چهارم انیمه‌ی سریالی ‌Tokyo ghoul زود‌تر از چیزی که طرفداران این مجموعه انتظار داشتند، در دست ساخت قرار گرفته است. فروردین ماه امسال سومین فصل از این انیمه منتشر شد و چندی نگذشته که ساخت چهارمین فصل از آن نیز تایید شده است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

هفته گذشته خبر انتشار فصل دوم انیمه‌ی Tokyo Ghoul:re تایید شد که قرار است اواخر امسال منتشر شود. این فصل درواقع چهارمین فصل از کل این مجموعه خواهد بود.

در پوستری که در بالا مشاهده می‌کنید شاهد تصویر توکا هستید که در پشت‌ سر او کن (Ken) نشسته است و موهایی تماما سفید دارد. به‌نظر می‌رسد که آن دو در ورژنی از بین رفته‌ی توکیو قرار دارند.

بنظر می‌رسد که فصل چهارم این انیمه حدود ۱۲-۱۳ قسمت داشته باشد اما هنوز طرفداران نمی‌دانند که سازندگان تا کجای داستان جلو خواهند رفت، اما پوستری که منتشر شده گویای این موضوع است که به احتمال زیاد فصل چهارم نیز اقتباسی کامل از مانگای سوی اشیدا (Sui Ishida) خواهد بود.

مجموعه‌ی توکیو قول توسط سوی ایشیدا (Sui Ishida) خلق شده است. داستان درباره‌ی پسری به نام کن کانکی است که در پی حادثه‌ای زنده می‌ماند و تبدیل به قول می‌شود. زندگی کانکی پر می‌شود از قول‌‌های مختلف که به خوردن گوشت انسان می‌پردازند و به صورت پنهانی در بین مردم زندگی می‌کنند. او بعد از اینکه از آن حمله جان سالم به در برد، متوجه شد که خودش نیز تبدیل به قول شده چرا که در حین عمل جراحی عضوی از قولی که به او حمله کرده بود، به او پیوند زدند. او برای اینکه به زندگی معمولی خود ادامه دهد نیاز داشت تا از خون تازه‌ی انسان‌‌ها تغذیه کند. او خوش‌ شانسی آورد چرا که او با گروهی از قول‌ها در کافه‌‌ آنتیکو آشنا شد و آن‌ها به او زندگی کردن در اجتماع را به عنوان یک قول یاد دادند.

اتفاقات Tokyo Ghoul: re دو سال بعد از عنوان اصلی رخ داده است و درباره‌ی شخصی به تام هایس ساساکی است که عضوی از گروه مبارزه‌ با قول‌‌ها است و در عین حال رییس گروهی ویژه برای تحقیقاتی است که در راستای سلاح‌هایی ویژه فعالیت دارند که به افراد پیوند زده می‌شود و آن‌ها را به کسانی با هویت نیمه قولی تبدیل می‌کند. هایس درواقعا همان کن کانکی است که در داستان اصلی حضور داشته و از فراموشی که درگیر آن شده رنج می‌برد.

بنظر شما در این فصل با چه وقایعی روبه‌رو خواهیم شد؟ نظر خود را درباره‌ی فصل چهارم این انیمه با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.