فصل سوم سریال جسیکا جونز توسط شخصیت اصلی این عنوان کارگردانی خواهد شد

30 June 2018 - 21:48

به نقل از Deadline تایید شده است که سومین فصل از سریال Jessica Jones توسط بازیگر نقش اصلی این مجموعه یعنی کریستن ریتر (Krysten Ritter) کارگردانی خواهد شد، این عنوان اولین عنوانی خواهد بود که او کارگردانی خواهد کرد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

ریتر میگوید:

من بسیار هیجان‌زده هستم که فصل سوم این سریال اولین عنوانی است که من کارگردانی خواهم کرد. تمام شخصیت‌ها و دست‌‌اندرکاران این مجموعه برای من مثل یک خانواده هستند و من بسیار خوشنود هستم که این فرصت را در اختیار دارم که با این تیم شگفت‌انگیز اولین تجربه‌ی کارگردانیم را انجام دهم. من بسیار از ملیسا روزنبرگ (Melissa Rosenberg)، جف لوئب (Jeph Loeb)، مارول و شبکه‌ی نتفلیکس تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند و این وظیفه را به من سپردند.

ساخت فصل جدید سریال Jessica Jones به تازگی در شهر نیویورک شروع شده و هنوز جزییاتی درباره‌ی قسمت‌‌های این مجموعه منتشر نشده است.

سریال Jessica Jones دومین مجموعه‌ی حماسی از چهار مجموعه‌ی لایو-اکشن استودیو‌ی مارول در شبکه‌ی نتفلیکس بوده است که تمام شخصیت‌های اصلی این مجموعه‌ها در سریال The Defenders نیز حضور داشتند. شخصیت Jessica Jones توانسته در این ۱۰ سال اخیر به یکی از شخصیت‌های مشهور مارول تبدیل شود. فصل اول این سریال نیز توانست برنده‌ی جایزه شود.

در فصل دوم، بازرس مخفی داستان ما (Jessica Jones) بعد از کشتن Kilgrave زندگی دوباره خود را شروع کرد. او دیگر به عنوان کسی شناخته می‌شود که قدرتی خارق‌العاده دارد، و در ادامه با کمال بی‌میلی به دنبال این موضوع می‌رود که او در حقیقت چه کسی است و جواب این سوال را در گذشته‌ی خودش جست‌وجو می‌کند.

کریستن ریتر در کنار بازیگرانی همچون ریچل تیلور (Rachael Taylor)، کری-‌آن موس (Carrie-Anne Moss)، اکا دارویل (Eka Darville) و بازیگران جدیدی همچون جنت مک‌تیر (Janet McTeer) و جی‌آر رامیرز (J.R. Ramirez) و چندی دیگر در این سریال حضور خواهد داشت.

مدیریت اجرایی این سریال توسط ملیسا روزنبرگ، رائل توکر (Raelle Tucker)، جیم چوری (Jim Chory) و جف لوئب صورت گرفته است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.