راسل کرو بعد از سال‌ها با نقش جنجالی به تلویزیون باز می‌گردد

1 July 2018 - 11:27

به دنبال موفقیت سریال اقتباسی Patrick Melrose، شبکه شوتایم این بار سریالی بر اساس کتاب پرفروش The Loudest Voice in the Room (بلندترین صدا در اتاق) با بازی راسل کرو در نقش موسس فاکس نیوز، راجر ایلز، می‌سازد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این سریال که براساس کتاب گابریل شرمن است، هشت قسمتی بوده و درباره ایلز است و به دهه آخر زندگی او می‌پردازد در حالی که به لحظات حساس زندگی حرفه‌ای او مانند ملاقات‌اش با ریچارد نیکسون در برنامه مایک داگلاس که او را در مسیر سیاسی جدیدی قرار داد و اتهاماتی که درباره آزار جنسی به او وارد شده بود، فلش‌بک می‌زند.

دیوید نوینز (David Nevins) مدیر و عضو هئیت مدیره شبکه‌ شوتایم، اظهار داشته:

تلاقی میان رسانه و سیاست به چند طریق دنیای امروزی ما را تعریف می‌کند. قبلا شاهد حضور پدیده‌ای در قالب داستان چارلز فاستر کین روی پرده سینما بودیم و حالا معادل امروزی و معاصر آن را به شکل ظهور و افول راجر ایلز خواهیم دید. با وجود بازیگری همچون راسل کرو در نقش اصلی داستان، این سریال کوتاه، داستان برجسته‌ی عصر را بازگو خواهد کرد.

گفته شده این سریال از چند نقطه نظر گفته خواهد شد و به روان‌شناسی ایلز و تاثیر سیاست روی او می‌پردازد. تام مک‌کارتی (Tom McCarthy) کارگردان فیلم Spotlight و جان بلوم (John Blum) این سریال را می‌سازند و قسمت اول آن را مک‌کارتی و شرمن بطور مشترک می‌نویسند.

این سریال کوتاه شبکه شوتایم تنها پروژه اصلی درباره ایلز نیست و Annapurna نیز فیلمی درباره او در دست ساخت دارد. جی روچ (Jay Roach) کارگردان این فیلم خواهد بود که شارلیز ترون (Charlize Theron) نقش مسئول سابق فاکس نیوز، میگن کلی، را بازی می‌کند.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.