کمیل نانجیانی و رِیف اسپال به اسپین‌آف Men in Black می‌پیوندند

2 July 2018 - 15:36

چهار بازیگر جدید از جمله کمیل نانجیانی (Kumail Nanjiani) و ریف اسپال (Rafe Spall) به اسپین‌آف کمپانی سونی براساس مجموعه‌فیلم موفق Men in Black «مردان سیاه‌پوش»، اضافه شده‌اند. انتخاب نانجیانی نخست توسط That Hashtag Show گزارش شد و اکنون توسط The Wrap تأیید شده است. اضافه شدن اسپال نیز توسط هالیوود ریپورتر فاش شد. لارنت نیکولاس (Laurent Nicolas) و لری نیکولاس (Larry Nicolas) نیز به نانجیانی و اسپال ملحق می‌شوند. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

جزئیات پیرنگ فیلم جدید «مردان سیاه‌پوش» در دست نیست اما گفته می‌شود که ماجراهای آن در شهر لندن رخ می‌دهند و روایت آن بر خلاف سه فیلم اول که با دو کاراکتر اصلی پیش می‌رفت، پیرامون گروهی از کاراکترها می‌گردد. ویل اسمیت (Will Smith) و تامی لی جونز (Tommy Lee Jones) در این اسپین‌آفِ فعلا بدون نام حضور نخواهند داشت اما این فیلم جدید جهان سه‌گانه‌ی اصلی را گسترش خواهد داد.

اف. گری گری (F. Gary Gray) فیلم جدید بدون عنوان از مجموعه‌فیلم «مردان سیاه‌پوش» را کارگردانی می‌کند و مت هالووی (Matt Holloway) و آرت مارکوم (Art Marcum) نویسندگی آن را بر عهده دارند. والتر پارکس (Walter Parkes) و لاری مک‌دانلد (Laurie MacDonald)، تهیه‌کنندگان سه‌گانه‌ی اصلی و نیز استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) تهیه‌کننده‌ی اجرایی آن به این پروژه بازگشته‌اند.

«مردان سیاه‌پوش» اصلی با حضور اسمیت و جونز، ۲۱ سال پیش در سال ۱۹۹۷ به روی پرده‌ی سینماها رفت و ۵۸۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشت. دنباله‌ی آن «مردان سیاه‌پوش ۲» در سال ۲۰۰۲ به فروش جهانی ۴۴۱ میلیون دلار رسید و با استقبال کمتری نسبت به فیلم اول از جانب منتقدان و مخاطبان مواجه شد. این در حالی است که فیلم سوم، «مردان سیاه‌پوش ۳» در سال ۲۰۱۲ این مجموعه‌فیلم را به لحاظ خلاقیت به مسیر بازگرداند و با وجود دردسرهای فرآیند فیلمبرداری‌اش، به فروش جهانی ۶۴۲ میلیون دلار رسید. بری سانِنفلد (Barry Sonnenfeld) هر سه فیلم اصلی را کارگردانی کرد.

اسپال اخیرا در فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom «دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی» بازی کرد که یک هفته‌ی پیش اکران شد و اگرچه نقدهای ضدونقیضی از جانب منتقدان و مخاطبان دریافت کرد تاکنون ۸۰۰ میلیون دلار در سطح جهان و ۲۰۰ میلیون دلار در ایالات متحده فروش داشته است. نانجیانی سال گذشته فیلم رمانتیک تحسین‌شده‌ی The Big Sick را مشترکاً نوشت و در آن بازی کرد که تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم مستقل سال ۲۰۱۷ شد و نامزدی جوایز مختلفی از جمله نامزدی بهترین فیلمنامه‌ی اریژینال اسکار را کسب کرد.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.