احتمال حضور مارک استرانگ در جیمز باند ۲۵

2 July 2018 - 16:00

به تازگی ویدیویی در اینستاگرام توسط «جیاکومو فارچی» (Giacomo Farci) منتشر شده که احتمال حضور «مارک استرانگ» (Mark Strong) را در قسمت بعدی James Bond «جیمز باند» می‌دهد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

جیاکومو فارچی به عنوان مربی شخصی بازیگران برای آمادگی در فیلم‌ها مشغول به کار بوده و در فیلم‌هایی نظیر !Shazam «شزم!»، Green Lantern «فانوس سبز» و Kingsman «کینگزمن» فعالیت داشته است. مدتی پیش او ویدیویی از مارک استرانگ و تمریناتش به اشتراک گذاشت و نکته‌ی قابل توجه، هشتگ‌هایی بوده که در انتهای متن دیده می‌شدند. این هشتگ‌ها از جمله «جیمز باند»، «۰۰۷»، «باند ۲۵»، «دنی بویل» و «دنیل کریگ» نشان می‌دهند که مارک استرانگ در حال تمرین برای آمادگی و حضور در قسمت بعدی جیمز باند است.

تا به این لحظه هنوز حضور استرانگ به طور رسمی تایید نشده و حتی ممکن است این بازیگر در حال آماده شدن برای ساخت قسمت دوم The Brothers Grimsby «برادران گریمزبی» باشد و آن هشتگ‌ها تنها یک شوخی به شمار بروند. اما اگر استرانگ در جیمز باند ۲۵ هنرنمایی کند، می‌توان انتظار فیلم سطح بالایی را داشت. با توجه به کارنامه‌ی استرانگ، او می‌تواند در نقش شرور لایقی برای جیمز باند ظاهر شود و همانند حضورش در برادران گریمزبی و کینگزمن، نقش یک جاسوس فوق‌العاده را ایفا کند.

جیمز باند ۲۵ که توسط «دنی بویل» (Danny Boyle) کارگردانی می‌شود، قرار است در سال ۲۰۱۹ اکران شده و دنیل کریگ را برای آخرین بار در این نقش به نمایش بگذارد. هنوز بازیگران دیگر این فیلم معرفی و تایید نشده‌اند و تنها بازگشت کریگ در نقش جیمز باند قطعی شده است.

منبع: Screencrush

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.