هولت، پاول و تلر گزینه‌های اصلی برای ایفای نقش در فیلم Top Gun 2 هستند

3 July 2018 - 11:27

مطابق با گزارش هالیوود ریپورتر، نیکولاس هولت (Nicholas Hoult)، گلن پاول (Glen Powell) و مایلز تلر (Miles Teller) در حال حاضر نامزدهای اصلی برای ایفای نقش پسر Goose در فیلم Top Gun 2 هستند که در فیلم نخست توسط آنتونی ادواردز (Anthony Edwards) ایفا شد. این خبر در حالی منتشر شده که پیش از این تأیید شده بود که ول کیلمر (Val Kilmer) بار دیگر نقش تام آیسمن کازانسکی (Tom “Iceman” Kazansky) را ایفا خواهد کرد. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

آن‌هایی که فیلم Top Gun را دیده‌اند به یاد دارند که Goose بهترین دوست کاراکتر تام کروز (Tom Cruise)، ماوریک (Maverick) بود که در تصادف کشته می‌شود. پسر جوان او اکنون در قسمت جدید بزرگ شده و هولت، پاول و تلر گزینه‌های اصلی برای ایفای نقش او هستند.

جوزف کوشینسکی (Joseph Kosinski) که پیش‌تر Oblivion «فراموشی» را با حضور تام کروز کارگردانی کرده است سکان هدایت دنباله‌ی Top Gun را بر عهده خواهد داشت و پیتر کریگ (Peter Craig)، اریک وارن سینگر (Eric Warren Singer) و جاستین مارکس (Justin Marks) فیلمنامه‌ی آن را خواهند نوشت. اگرچه عنوان Top Gun: Maverick از گوشه و کنار شنیده می‌شود اما هنوز این فیلم جدید فاقد عنوانی رسمی است.

این فیلم که دنباله‌ای بر فیلم موفق تونی اسکات در سال ۱۹۸۶ است از زمانی که تام کروز تمایل خود را برای ایفای دوباره‌ی نقش ماوریک میچل (Maverick Mitchell) اعلام کرد در مراحل آماده‌سازی ساخت قرار دارد. جری بروکهایمر (Jerry Bruckheimer) پیش از این گفته بود که این فیلم به خیزش هواپیماهای بدون سرنشین و منسوخ شدن خلبانان خواهد پرداخت.

فیلم اصلی Top Gun توسط تونی اسکات کارگردانی شد و همچنین بازیگرانی نظیر کلی مک‌گیلیس (Kelly McGillis)، آنتونی ادواردز و تام اسکریت (Tom Skerritt) در آن حضور داشتند. فیلم برنده‌ی جایزه اسکار بهترین ترانه‌ی اریژینال به نام Take My Breath Away شد.

از دیگر فیلم‌های هولت می‌توان X-Men: Apocalypse «مردان ایکس: آخرالزمان»، Warm Bodies «اجساد گرم» و X-Men: Dark Phoenix «مردان ایکس: ققنوس سیاه» را نام برد. پاول برای نقش‌آفرینی در سریال Screen Queens شناخته می‌شود و آخرین بار در فیلم کمدی رمانتیک Set It Up دیده شده است. از فیلم‌های اخیر تلر نیز می‌توان به War Dogs «سگ‌های جنگ»، Thank You For Your Service و نیز نقشی در سریال تلویزیونی Too Old To Die Young اشاره کرد.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.