وینرایت و یانگ در سریال Raising Dion نقش‌‌آفرینی خواهند کرد

3 July 2018 - 11:45

در پی خبر پیوستن جاسمین سیمون (Jazmyn Simon) به لیست بازیگران سریال ابرقهرمانانه و خانوادگی Raising Dion، نتفلیکس اعلام کرده است که آلیشا وینرایت (Alisha Wainwright) و جا‌سیا یانگ (Ja’Siah Young) به عنوان بازیگران نقش اصلی این عنوان به این مجموعه پیوستند و در کنار بازیگران سابق این سریال همچون مایکل بی‌جردن (Michael B. Jordan) و جیسون ریتر (Jason Ritter) به بازیگری خواهند پرداخت. سیت من (Seith Mann) نیز به عنوان مدیر اجرایی و کارگردان قسمت اول این عنوان به تیم اجرایی این مجموعه پیوسته است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

یانگ در نقش پسری هفت ساله‌، باهوش و کنجکاو به نام دیون بازی می‌کند و دارای قابلیت‌های ویژه‌ای است. او می‌تواند با قدرت ذهنش اجسام را به حرکت وا دارد.

وینرایت در نقش نیکول (مادر دیون) نقش‌آفرینی می‌کند. همسر او مارک از دنیا می‌رود و او مجبور می‌شود به تنهایی دیون را بزرگ کند و در این بین تلاش می‌کند که زندگی جذاب و بی‌نقصی را برای او به ارمغان بیاورد تا دیون نبود پدر را احساس نکند. با گذر زمان قدرت دیون روزبه‌روز آشکار‌تر می‌شود و این موضوع دلیلی می‌شود که نیکول تلاش بیشتری برای مراقبت از فرزندش کند چرا که برای او احساس خطر می‌کند.

سریال Raising Dion بر پایه‌ی فیلم کوتاهی است که توسط دنیس لیو (Dennis Liu) ساخته شده بود و در آن زندگی مادری آمریکایی-آفریقایی تبار روایت می‌شد که دارای فرزندی با قابلیت‌‌ها‌ی مختلف بود. سریالی که توسط شبکه نتفلیکس پخش می‌شود داستان زنی به نام نیکول را روایت می‌کند که فرزندش را به تنهایی بعد از مرگ همسرش رشد می‌دهد و در این بین او شاهد توانایی‌هایی جادویی در فرزندش دیون است و باید به همراه دوست صمیمی همسر مرحومش به جلوگیری از افشا شدن قدرت‌های جادویی فرزندش بپردازد.

لیو و جردن خالقان این سریال هستند و نویسندگان آن عبارت‌‌اند از کارل با‌ربی (Carol Barbee)، کنی گودمن (Kenny Goodman)، مایکل گرین (Michael Green) و چارلز دی‌کینگ (Charles D. King). این سریال قرار است در سال ۲۰۱۹ از شبکه‌ی نتفلیکس در قالب ده قسمت یک ساعته پخش شود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.