حضور لوکاس هجز و استرلینگ کی. براون در فیلم موزیکال Waves

4 July 2018 - 13:12

مطابق با گزارش Variety لوکاس هجز (Lucas Hedges) و استرلینگ کی. براون (Sterling K. Brown) در Waves، فیلم موزیکال جدید کمپانی A24 بازی خواهند کرد. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

این فیلم محصول ذهن نویسنده/کارگردان ترِی شولتز (Trey Shults) است که سال گذشته با فیلم It Comes at Night در ژانر وحشت درخشید. این فیلم که اثر موزیکالی درباره‌ی دوران نوجوانی توصیف شده بر دو زوج جوان تمرکز دارد که در روابط‌شان با مشکلاتی مواجه هستند. Waves بسیار شبیه به Baby Driver به کارگردانی ادگار رایت (Edgar Wright) تقریبا به طور کامل با موسیقی همگام خواهد بود که ترکیبی از ترانه‌های روز و موسیقی متنی ساخته‌ی آهنگسازان برنده‌ی اسکار ترِنت رِزنر (Trent Reznor) و آتیکاس راس (Atticus Ross) است.

Waves توسط شولتز کارگردانی می‌شود و کوین ترن (Kevin Turen) و جیم ویلسون (Jim Wilson) آن را تهیه خواهند کرد. فیلمبرداری این فیلم ماه آینده در فلوریدا آغاز می‌شود و مابقی بازیگران نیز به زودی اعلام خواهند شد.

هجز در فیلم بعدی خود مقابل نیکول کیدمن (Nicole Kidman) و جوئل اجرتون (Joel Edgerton) در فیلم درام Boy Erased دیده خواهد شد و براون در دنباله‌ی The Predator ظاهر می‌شود.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.