مت دیمون در فیلم The King of Oil بازی می‌کند

4 July 2018 - 15:55

مطابق با گزارش Deadline مت دیمون (Matt Damon) بازیگر برنده‌ی اسکار، در حال حاضر مشغول مذاکره برای حضور در فیلم The King of Oil «سلطان نفت» به تهیه‌کنندگی جان کرازینسکی (John Krasinski) محصول کمپانی یونیورسال است. این پروژه همکاری مجدد دیمون و کرازینسکی را رقم خواهد زد که پیش از این در فیلم‌های Manchester by the sea «منچستر ساحلی» و Promised Land «سرزمین موعود» با یکدیگر همکاری کرده بودند. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

«سلطان نفت» براساس کتاب خودزندگی‌نامه‌ای The King of Oil: The Secret Lives of Marc Rich «سلطان نفت: زندگی پنهان مارک ریچ» نوشته‌ی دنیل آمان (Daniel Ammann) است.

ریچ یک تاجر کالای میلیاردر فراری بود که توسط بیل کلینتون (Bill Clinton) در تصمیمی جنجال‌برانگیز در آخرین روز او در سمت ریاست‌جمهوری بخشوده شد. ریچ که بازمانده‌ی هولوکاست بود به ثروتمندترین و قدرتمندترین تاجر کالای قرن تبدیل شد. او در سال ۱۹۸۳ به ۶۵ جرم از جمله فرار از پرداخت مالیات متهم شد.

دیمون نقش ریچ عفوشده که در سال ۲۰۱۳ در سن ۷۸ سالگی درگذشت را ایفا خواهد کرد. خبرهایی از گوشه و کنار درباره‌ی کارگردانی این فیلم توسط کرازینسکی شنیده می‌شود اما هنوز رسما کارگردانی برای این پروژه انتخاب نشده است.

کرازینسکی که تاکنون سه بار نامزد جایزه‌ی امی (Emmy) شده به تازگی فیلم بسیار موفق A Quiet Place «مکانی آرام» را مشترکاً نوشت، ساخت و در آن بازی کرد. او همچنین در سریال جدید آمازون به نام Tom Clancy’s Jack Ryan ایفای نقش خواهد کرد. از دیگر آثار او می‌توان به Detroit «دیترویت» و The Office «اداره» اشاره کرد.

پروژه‌ی سینمایی بعدی دیمون درام زندگی‌نامه‌ای Ford V. Ferrari «فورد علیه فِراری» براساس داستان واقعی نبرد میان فورد و فراری برای پیروزی در مسابقات لو مان (Le Mans) در سال ۱۹۹۶ است که او در این فیلم در کنار کریستین بل (Christian Bale) و جان برنتال (Jon Bernthal) نقش‌آفرینی خواهد کرد. از دیگر فیلم‌های اخیر دیمون می‌توان به Deadpool 2 «ددپول ۲»، Downsizing «کوچک‌سازی» و Suburbicon اشاره کرد.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.