لوک ایوانز به بازیگران فیلم Midway پیوست

با استناد به گزارش پایگاه خبری هالیوود ریپورتر (The Hollywood Reporter)، بازیگر فیلم‌های معروفی چون Beauty and the Beast «دیو و دلبر» و Clash of Titans «نبرد تیتان‌ها»، یعنی لوک ایوانز (Luke Evans) قرار است تا در فیلم اکشن تاریخی Midway «نیمه راه»، ایفای نقش کند. این فیلم تاریخی مربوط به زمان جنگ جهانی دوم است و کارگردانی آن‌را رولاند امریش (Roland Emmerich) برعهده دارد و  همچنین فیلم‌نامۀ آن‌را وس توک (Wes Tooke) نوشته است. پیش از ایوانز، بازیگران دیگری به این پروژه پیوسته بودند؛ از قبیل وودی هارلسون (Woody Harrelson) و مندی مور (Mandy Moore). در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

داستان این فیلم براساس داستانی واقعی در جنگ نیمه‌راه (Battle of Midway) است که نقطۀ عطفی در طی جنگ جهانی دوم بود. این فیلم قرار است تا حماسه قهرمانانه سربازان و هوانوردانی را به تصویر بکشد که شجاعانه ایستادگی کردند تا بتوانند دستاوردی باور نکردنی را بدست آورند و گره محکمی را از مشکلات بگشایند، که به موجب آن مسیر جنگ جهانی دوم تغییر کرد.

ایوانز در این فیلم قرار است نقش فرمانده وید مک‌کلاسکی (Wade McClusky) را ایفا کند؛ او کسی بود که ‌به‌خاطر تاثیراتی که در جنگ Midway داشت، مدال افتخار نیروی دریایی را دریافت کرد. همچنین هارلسون نقش دریاسالار چستر نیمیتز (Chester Nimitz) را ایفا می‌کند؛ او فرماندۀ یکی از ناوگان مهم نیروی دریایی آمریکا بود که حامل ناوشکن‌ها، وسایل حمل و نقل هوایی و موشک‌های کروز بود و در این نبرد، نقش کلیدی برای پیروزی را ایفا می‌کرد.

تولید این فیلم بر عهده استودیو AGC می‌باشد که متعلق به استوارد فورد (Stuard Ford) است. همچنین در کنار این استودیو، کمپانی سنترپلیس (Centerpolis) نیز حضور دارد که متعلق به امریش می‌باشد. مارک گوردون (Mark Gordon) و هارالد کلاسر (Harald Kloser) افرادی هستند که تهیه‌کنندگی این پروژه را در دست دارند. این فیلم اکنون در مرحلۀ پیش‌تولید قرار دارد و فیلم‌برداری اولیه آن از تاریخ ۱۶ اوت آغاز می‌شود.

گروه کمپانی Starlight و همچنین کمپانی Providence Entertainment Limited، تامین مالی پروژه را برعهده دارند. از طرفی انتشار سینمایی این فیلم در کشورهای آمریکا و چین، در دست کمپانی لاینزگیت (Lionsgate) است. همچنین خوب است بدانید که آژانس هنرمندان خلاق (CAA)، واسطه‌ای برای منعقد شدن قرارداد تامین مالی و پشتیبانی فروش و توزیع بوده است.

در نهایت خوب است اشاره کنم که کمپانی یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures)، در سال ۱۹۷۶ فیلمی با همین نام و با صرف بودجۀ بسیار بالایی را تولید و منتشر کرد؛ در آن فیلم بازیگرانی چون چارلتون هستون (Charlton Heston)، هنری فندا (Henry Fonda)، جیمز کابرن (James Coburn) و توشیرو میفونه (Toshiro Mifune) ایفای نقش می‌کردند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.