ونسا کربی به دواین جانسون و جیسون استاتهام در اسپین‌آف Fast and Furious می‌پیوندد

5 July 2018 - 13:41

مطابق با گزارش Variety، ونسا کِربی (Vanessa Kirby) به دواین جانسون (Dwayne Johnson) و جیسون استاتهام (Jason Statham) در فیلم Hobbs and Shaw «هابز و شاو»، اسپین‌آف مجموعه‌فیلم Fast and Furious «سریع و خشمگین» محصول کمپانی یونیورسال خواهد پیوست. این فیلم که بر دو کاراکتر از مجموعه‌فیلم اصلی تمرکز دارد، ۲ اوت ۲۰۱۹ به روی پرده‌ی سینماها می‌رود. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

ونسا کربی که بیش‌تر برای ایفای نقش در سریال The Crown «تاج» شناخته می‌شود، ۱۸ ژوئیه ۲۰۱۸ در فیلم Mission Impossible – Fallout در کنار تام کروز (Tom Cruise) دیده خواهد شد. از دیگر فیلم‌های او می‌توان به The Frankenstein Chronicles «وقایع‌نگاری فرانکنشتاین»، Me Before You «من پیش از تو» و Gareth Jones «گرث جونز» اشاره کرد.

دیوید لیچ (David Leitch) کارگردان فیلم‌های Atomic Blonde «بلوند اتمی» و Deadpool 2 «ددپول ۲» سکان هدایت این فیلم را بر عهده خواهد داشت. این اسپین‌آف داستان لوک هابز (Luke Hobbs)، مأمور سرویس امنیتی با بازی جانسون و دکارد شاوِ (Deckard Shaw) آدمکش با بازی استاتهام را دنبال می‌کند. کریس مورگان (Chris Morgan) که نویسندگی این مجموعه‌فیلم را از سال ۲۰۰۶ و فیلم Tokyo Drift برعهده داشته، فیلمنامه‌ی این اسپین‌آف را خواهد نوشت. کاراکتر هابز نخستین بار در فیلم Fast Five در سال ۲۰۱۱ ظاهر شد و از آن پس در تمام قسمت‌های این مجموعه‌فیلم حضور داشته است. کاراکتر شاو نیز اولین بار در فیلم Fast Six در سال ۲۰۱۳ ظاهر شد و در فیلم‌های Furious 7 «خشمگین ۷» و The Fate of the Furious «سرنوشت خشمگین» نیز به عنوان آنتاگونیست اصلی حضور داشته است. این اسپین‌آف پروژه‌ی کاملا متفاوتی از فیلم‌های نهم و دهم این مجموعه‌فیلم است که در مرحله‌ی پیش‌تولید قرار دارند. «سریع و خشمگین ۹» در ۱۰ آوریل ۲۰۲۰ و «سریع و خشمگین ۱۰« در ۲ آوریل ۲۰۲۱ به روی پرده‌ی سینماها خواهند رفت.

جانسون به همراه دنی گارسیا (Danny Garcia) و هیرام گارسیا (Hiram Garcia) این فیلم را از طریق کمپانی سِون باکس (Seven Bucks) تهیه خواهند کرد. جیسون استاتهام، نیل اچ. موریتز (Neal H. Moritz) و کریس مورگان نیز از دیگر تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

منبع:Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.