ادریس البا به عنوان تبهکارِ فیلم Hobbs and Shaw، اسپین‌آف مجموعه‌فیلم Fast and Furious انتخاب شد

6 July 2018 - 12:15

مطابق با گزارش Variety، ادریس البا (Idris Elba)، بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی گلدن گلوب، در قالب تبهکار داستان به جمع بازیگران فیلم Hobbs and Shaw «هابز و شاو»، اسپین‌آف مجموعه‌فیلم Fast and Furious «سریع و خشمگین» می‌پیوندد. این پروژه که بر دو کاراکتر از مجموعه‌فیلم اصلی تمرکز دارد، ۲ اوت ۲۰۱۹ به روی پرده‌ی سینماها می‌رود. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

تنها جزئیاتی که تاکنون منتشر شده این است که کاراکتر البا نقش آنتاگونیست را ایفا خواهد کرد و هابز و شاو برای مقابله با او با یکدیگر هم‌پیمان خواهند شد. جدیدترین پروژه‌ی البا سریال کمدی Turn Up Charlie، هم‌اکنون در مرحله‌ی پیش‌تولید قرار دارد. از دیگر فیلم‌های اخیر البا می‌توان به Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت»، Molly’s Game «بازی مالی» و The Dark Tower «برج تاریک» اشاره کرد.

دیوید لیچ (David Leitch) کارگردان فیلم‌های Atomic Blonde «بلوند اتمی» و Deadpool 2 «ددپول ۲» سکان هدایت این فیلم را بر عهده خواهد داشت. این اسپین‌آف داستان لوک هابز (Luke Hobbs)، مأمور سرویس امنیتی با بازی جانسون و دکارد شاوِ  (Deckard Shaw) آدمکش با بازی استاتهام را دنبال می‌کند. کریس مورگان (Chris Morgan) که نویسندگی این مجموعه‌فیلم را از سال ۲۰۰۶ و فیلم Tokyo Drift برعهده داشته، فیلمنامه‌ی این اسپین‌آف را خواهد نوشت.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.