برد دوریف و خالقین مجموعه‌فیلم Child’s Play در بازسازی آن مشارکت نمی‌کنند

6 July 2018 - 13:37

متعاقب اخبار اعلام شده مبنی بر این‌که لارس کلِوبرگ (Lars Klevberg) بازسازی فیلم Child’s Play «بازی بچگانه» را برای کمپانی مترو گلدن مایر کارگردانی خواهد کرد، اکنون Bloody Disgusting گزارش می‌دهد که مغزهای متفکر اصلی پشت این مجموعه‌فیلم یعنی دان مانسینی (Don Mancini)، خالق چاکی (Chucky) و دیوید کریشنر (David Kirschner)، تهیه‌کننده‌ی مجموعه‌فیلم، مشارکت در بازسازی آن را رد کرده و به جای آن بر سریال تلویزیونی «بازی بچگانه» تمرکز دارند. همچنین تأیید شده که برد دوریف (Brad Dourif)، صداپیشه‌ی عروسک قاتل، برای صداپیشگی چاکی در سریال تلویزیونی بازمی‌گردد و مشارکتی در بازسازی کمپانی مترو گلدن مایر نخواهد داشت. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

دوریف، مانسینی و کریشنر مصمم هستند تا داستان‌شان را از طریق سریال در حال ساخت دنبال کنند. مانسینی گفته:

ما هنوز مشغول کار بر روی سریال تلویزیونی هستیم و همچنین برنامه داریم تا مجموعه‌فیلم را نیز از طریق کمپانی یونیورسال ادامه دهیم. ما قصد داریم تا به دنیایی که آفریدیم وفادار بمانیم. او پیش از این نیز گفته بود که منحنی داستان فیلم از طریق سریال ادامه خواهد یافت و ارتباط منحصربه‌فردی میان سریال تلویزیونی و مجموعه‌فیلم برقرار خواهد شد.

 مطابق با گزارش Collider، بازسازی «بازی بچگانه» از کمپانی مترو گلدن مایر، یک فیلم به‌روز خواهد بود که پیرامون گروهی از بچه‌ها می‌گردد که یک عروسک بسیار پیشرفته وارد دنیای آن‌ها می‌شود.

اولین قسمت از مجموعه‌فیلم «بازی بچگانه» ۳۰ سال پیش در سال ۱۹۸۸ اکران شد و ضمن موفقیت در گیشه نقدهای مثبت بسیاری دریافت کرد و به فیلمی کالت تبدیل شد. بعدتر شش دنباله بر آن ساخته شد که همگی در گیشه موفق عمل کردند اما مجموعه‌فیلم کم‌کم نقدهای ضدونقیضی دریافت کرد تا این‌که فیلم Curse of Chucky «نفرین چاکی» با بازگشت به ریشه‌های این مجموعه‌فیلم، آن را احیا کرد و موفق شد نقدهای مثبت بسیاری کسب کند. آخرین قسمت این مجموعه‌فیلم به نام Cult of Chucky به صورت بلو-ری منتشر شد. برد دوریف از آغاز این مجموعه‌فیلم با آن همراه بوده و صداپیشگی عروسک قاتل را در تمام فیلم‌ها بر عهده داشته است.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.