جازمین سایمون به سریال ابرقهرمانی Raising Dion پیوست

6 July 2018 - 18:00

به گزارش «ددلاین»، «جازمین سایمون» (Jazmyn Simon) که بیشتر با فیلم و سریال‌های Ballers «فوتبالیست‌ها»، Acrimony «رنجش تیلر پری» و «Psych: The Movie» شناخته می‌شود، به سریال ابرقهرمانی جدید شبکه اینترنتی نتفلیکس به نام Raising Dion «بزرگ کردن دیون» پیوسته است. او در این سریال، «مایکل بی. جردن» (Michael B. Jordan) و «جیسون ریتر» (Jason Ritter) را همراهی می‌کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

«بزرگ کردن دیون» بر اساس فیلمی کوتاه ساخته‌ی «دنیس لیو» (Dennis Liu) است و داستان یک مادر تنهای آفریقایی-آمریکایی را روایت می‌کند که متوجه می‌شود پسرش دارای چندین قابلیت فراطبیعی و دائما در حال تغییر است. در سریال شاهد یک زن به نام «نیکول ریز» هستیم که پسرش «دیون» را به تنهایی بعد از مرگ همسرش «مارک» (با بازی جردن) بزرگ می‌کند. اوج داستان زمانی است که دیون قدرت‌های جادویی و ابرقهرمانی به دست می‌آورد و مادرش مجبور می‌شود تا قابلیت‌های او را به کمک دوست همسرش یعنی «پت» (با بازی ریتر) مخفی نگه دارد.

سایمون قرار است نقش شخصیت «کت»، یک دستیار جراحی و خواهر نیکول را بازی کند. این شخصیت شرایط زندگی مناسبی دارد و همیشه نیکول را درباره زندگی و نحوه بزرگ کردن دیون نصیحت کرده و از او حمایت می‌کند.

این سریال توسط تهیه‌کنندگان و نویسندگانی از جمله «دنیس لیو»، «مایکل بی. جردن»، «کارول باربی» (Carol Barbee)، «کنی گودمن» (Kenny Goodman)، «مایکل گرین» (Michael Green) و «چارلز دی. کینگ» (Charles D. King) ساخته خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.