گیشه سینمای ایران| ۹ هفته صدرنشینی «تگزاس»

5 July 2018 - 20:00

با اعلام جدول فروش هفتگی فیلم‌های روی پرده، باز هم «تگزاس» به عنوان پرفروش‌ترین فیلم هفته معرفی شد. این فیلم که یازده هفته است به نمایش درآمده برای نهمین بار به پرفروش‌ترین فیلم هفته تبدیل شد. پس از «تگزاس» کمدی «دشمن زن» که در آن جواد یساری خواننده قدیمی حضور دارد عنوان دومین فیلم پرفروش هفته را به خود اختصاص داد.

تگزاس

جدیدترین ساخته مسعود اطیابی که از بیست و نهم فروردین ماه در سینماهای کشور به روی پرده رفت، عنوان پرفروش ترین فیلم سینمای ایران را برای نهمین هفته متوالی به خود اختصاص داد. این فیلم در هفته گذشته ۷۳۲ میلیون تومان فروش کرد تا جمع درآمد آن از گیشه به رقم ۱۱ میلیارد و ۷۲۶ میلیون تومان برسد. در «تگزاس» حمید فرخ نژاد، سام درخشانی و پژمان جمشیدی نقش های اصلی را بازی می کنند.

دشمن زن

کمدی «دشمن زن» ساخته کریم امینی با بازی سام درخشانی، الناز حبیبی، بهاره کیان افشار ، بهرنگ علوی و… بعد از سه هفته اکران یک میلیارد و ۴۷۹ میلیون تومان فروش کرد. این فیلم در هفته گذشته ۵۱۰ میلیون تومان درآمد کسب کرد‌.

خجالت نکش 

اولین ساخته سینمایی رضا مقصودی با بازی احمد مهرانفر، شبنم مقدمی، لیندا کیانی، شهره لرستانی، الناز حبیبی، علی صالحی و سام درخشانی بعد از ۹ هفته اکران سه میلیارد و ۹۹۵ میلیون تومان فروش کرده است. این کمدی در هفته گذشته ۳۷۸ میلیون تومان فروخت.

دارکوب

جدیدترین ساخته سینمایی بهروز شعیبی که برای اولین بار در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن و مکمل مرد را برای سارا بهرامی و جمشید هاشم پور به ارمغان آورد از چهارشنبه هفته گذشته به نمایش درآمد و در هفت روز گذشته ۴۰۸ میلیون تومان فروش کرد.

دلم می‌خواد

فیلم سینمایی «دلم می‌خواد» ساخته بهمن فرمان‌آرا با بازی محمدرضا گلزار ، مهناز افشار ، رضا کیانیان، سحر دولتشاهی، صابر ابر و… پس از سه هفته اکران یک میلیارد و ۶۵ میلیون تومان فروش کرد. این فیلم در هفته گذشته ۲۶۹ میلیون تومان درآمد داشت.

به وقت خماری

کمدی «به وقت خماری» ساخته محمدحسین لطیفی با بازی هادی کاظمی، مهدی فخیم‌زاده، هنگامه قاضیانی، هومن برق نورد، سیما تیرانداز و… در اولین یک هفته اکران خود ۲۴۷ میلیون تومان فروش کرد.

چهارراه استانبول

آخرین ساخته سینمایی مصطفی کیایی، بعد از ۹ هفته نمایش دو میلیارد و ۹۴۶ میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم که برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، در هفت روز گذشته، ۱۰۳ میلیون تومان فروش کرد تا هشتمین فیلم پرفروش هفته لقب گیرد.

عصبانی نیستم 

فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» که پس از ۵ سال توقیف در سینماهای کشور به نمایش درآمد، پس از هشت هفته دو میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان فروش کرد. این فیلم در هفت روز گذشته ۵۳ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

فیلشاه

این انیمیشن بعد از ۱۶ هفته اکران تاکنون ۷ میلیارد و ۷۲۹ میلون تومان درآمد کسب کرده است. این انیمیشن در هفت روز گذشته نیز  ۴۵ میلیون تومان فروش کرد.

شماره ۱۷ سهیلا

فیلم سینمایی «شماره ۱۷ سهیلا» ساخته محمود غفاری با بازی زهرا داوودنژاد، مهرداد صدیقیان، بابک حمیدیان و… پس از دو هفته نمایش ۷۴ میلیون تومان فروش کرد و در هفت روز گذشته نیز  خود ۳۵ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.