اسکارلت جوهانسون در فیلمی با کارگردانی ساندرز حضور خواهد داشت

6 July 2018 - 21:52

به نقل از Deadline، قرار شده است که استودیو‌ی New Regency به ساخت فیلمی مشابه عنوان Rub & Tug بپردازد که در آن بازیگر فیلم Lucy یعنی اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) حضور خواهد داشت و در کنار او کارگردان فیلم Ghost in the Shell یعنی روپرت ساندرز (Rupert Sanders) به کارگردانی این عنوان خواهد پرداخت و ساخت این فیلم دومین همکاری این کارگردان و جوهانسون خواهد بود. این فیلم توسط جوئل سیلور (Joel Silver) از استودیو‌ی Silver Pictures و توبی مگوایر (Tobey Maguire) از استودیو‌ی Material Pictures ساخته خواهد شد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

ماجرای این فیلم مربوط به زنی است که خود را به چهره‌ی یک مرد در می‌آورد و در تلاش است تا تجارتی راه اندازی کند. همچنین او دست به ساخت دارویی زده که تیم فوتبال آمریکایی آن منطقه را هدف قرار داده است و در تلاش است تا با لطایف الحیلی بتواند سرپوشی بر کار‌هایش قرار دهد تا برای خود دشمن‌ تراشی نکند.

سندرز کارگردانی عنوانی را برعهده دارد که فیلم‌نامه‌اش توسط گری اسپیلی (Gary Spinelli) صورت گرفته است. همچنین افرادی که تهیه‌کنندگی عنوان را برعهده دارند عبارت‌اند از: اسپینلی، جوئل سیلور، توبی مگوایر و جاناتن لیا (Jonathan Lia) . ریچارد وینبرگ (Richard Weinberg)، برندان کوئرنر (Brendan Koerner) و سارا میر (Sarah Meyer) مدیران اجرایی این عنوان خواهند بود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.