پروژه‌ی اسرارآمیز ساشا بارون کوهن درباره‌ی دونالد ترامپ یک سریال کمدی برای شبکه‌ی Showtime است

7 July 2018 - 13:03

ساشا بارون کوهن (Sacha Baron Cohen) پس از سربه‌سر گذاشتن مخاطبان با انتشار ویدیویی مرموز که شامل صحنه‌های از رئیس جمهور دونالد ترامپ (Donald Trump) بود، فاش کرد که پروژه‌ی اسرارآمیز او در واقع سریال کمدی جدیدی برای شبکه‌ی شوتایم (Showtime) است. او مشغول مذاکره برای خلق یک سریال کمدی به سبک مصاحبه‌ای شبیه به مجموعه‌ی Da Ali G است. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

ساشا بارون کوهن، کمدین و فیلمساز انگلیسی با نوشتن، تهیه و بازی در مجموعه‌های تلویزیونی Borat «بُرات» و Da Ali G به شهرت رسید. او بعدتر فیلم ماکیومِنتِری (Mockumentary) یا مستندنمای «برات» را براساس مجموعه‌ی تلویزیونی آن ساخت که برای او جایزه‌ی گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد موزیکال یا کمدی و همچنین نامزدی اسکار بهترین فیلمنامه‌ی اورجینال را به ارمغان آورد. او از آن زمان تاکنون با کارگردانانی نظیر تیم برتون (Tim Burton)، آدام مک‌کی (Adam McKay) و مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) همکاری کرده است. بارون کوهن اکنون در حال بازگشت به ریشه‌های مستندنمای خود در سریال تازه‌ی شبکه‌ی شوتایم است و نوک پیکان او این بار دونالد ترامپ را هدف قرار داده است.

مطابق با گزارش Variety، بارون کوهن هم‌اکنون مشغول مذاکره با شبکه‌ی شوتایم برای تهیه و پخش این سریال جدید است. اگرچه جزئیات کمی در دسترس است اما ویدیوی مرموز بارون کوهن که او از طریق اکانت شخصی‌اش در توییتر منتشر کرد  شامل صحنه‌هایی از ترامپ است که این بازیگر را شدیدا سرزنش می‌کند. ویدیو با لوگوی دانشگاه ترامپ به پایان می‌رسد، دانشگاهی که دیگر وجود ندارد. مطابق با گزارشات تاکنون دو قسمت از این سریال فیلمبرداری شده اما شوتایم این خبر را تأیید نکرده است.

بارون کوهن که با جنجال بیگانه نیست تاکنون نقدهای بسیار تندی را برای نمایش کمدی بی‌شرمانه دریافت کرده است. برای مثال او یک بار نیل همیلتون (Neil Hamilton)، سیاستمدار انگلیسی را در برنامه‌ای زنده مجاب به کشیدن مارجوانا کرد و یا در حین مصاحبه‌ای روی فرش قرمز مراسم اسکار سال ۲۰۱۲، گلدانی از خاکستر را بر سر رایان سیکرِست (Ryan Seacrest) خالی کرد.

اگرچه نامشخص است که بارون کوهن چه نوع کاراکتری را برای این مجموعه خواهد آفرید اما به نظر می‌رسد که این سریال مبنایی درباره‌ی آموزش داشته باشد چراکه در آن صحنه‌هایی منتشر شده، ترامپ به بارون کوهن می‌گوید که به مدرسه بازگردد. استفاده از لوگوی دانشگاه ترامپ نیز دانش‌آموز بودن کاراکتر بارون کوهن را محتمل‌تر می‌کند.

منبع:ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.