کامیک‌کان ۲۰۱۸: برنامه‌های شب افتتاحیه و روز اول مراسم اعلام شدند

7 July 2018 - 13:25

برنامه‌های کامیک‌کان سن‌دیگو سال ۲۰۱۸ برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، ۲۷ و ۲۸ تیر اعلام شده است. کامیک‌کان سن‌دیگو، مراسم بین‌المللی سالانه‌ای برای بخش سرگرمی و کمیک‌هاست و یکی از بزرگترین مراسم ‌های فرهنگی سال به شمار می‌آید. برای خواندن اطلاعات پیرامون این مراسم در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

هر سال ده‌ها استودیو فیلم‌ و سریال به این مراسم می‌آیند تا تریلرها، کلیپ‌های پروژه‌های جدیدشان را نشان دهند و این فرصت را به طرفداران‌شان بدهند تا درباره بازیگران مورد علاقه‌شان بیشتر بدانند. با اینکه مراسم کامیک‌کان در سال ۱۹۷۰ با کمیک و سرگرمی علمی‌تخیلی آغاز شد اما الان همه نوع رویداد فرهنگی و سرگرمی را در برمی‌گیرد. همیشه بخش‌های زیادی برای پوشش دادن وجود دارند، برای همین چک کردن این برنامه قبل از شروع مراسم خالی از لطف نیست.

چهارشنبه، ۲۷ تیر، شروع هیجان‌انگیز این رویداد چهار روزه است. بخش تلویزیونی برادران وارنر همانند گذشته میزبان افتتاحیه است و این‌بار سریال تلویزیونی Manifest را به نمایش می‌گذارد. حضار برنامه شاهد بخش‌هایی از قسمت‌های جدید سریال‌های The 100 و Gotham نیز خواهند بود. پخش سریال Manifest روز چهارشنبه ۲۷ تیر ساعت ۶ عصر در Ballroom 20 خواهد بود. در ادامه از ساعت ۹:۳۰ شب Scarediego در سالن تئاتر Horton Grand پخش خواهد شد. طرفداران ژانر وحشت، منتظر کلیپ‌ها و فیلم‌هایی از مورد انتظارترین فیلم‌های ترسناک ۲۰۱۹-۲۰۱۸ این استودیو باشند. همراه با این فیلم‌ها، فیلم‌ساز خاصی که اسمی از او برده نشده، مهمان برنامه خواهد بود.

با اینکه چهارشنبه افتتاحیه مراسم است، پنجشنبه همه چیز شروع می‌شود. پنل‌های گفت‌و‌گو سالن H مربوط به کمپانی قرن ۲۰ فاکس هستند. پنل گفت‌و‌گو درباره The Predator از ساعت ۱۰:۳۰ صبح شروع شده و بحث پیرامون بازگشت استودیو به این فرنچایز است.‌ پنل Doctor Who ساعت ۱۱:۴۵ صبح خواهد بود که جودی ویتیکر (Jodi Whittaker) بعنوان سیزدهمین دکتر به طرفداران معرفی می‌شود. شبکه AMC روز پنجشنبه به سالن H می‌رود و Better Call Saul ساعت ۳:۳۰ بعدازظهر و جشن دهمین سالگرد سریال Breaking Bad ساعت ۴:۳۰ عصر برگزار می‌شود. Better Call Saul نه تنها بازیگران‌اش در این پنل حضور خواهند داشت تا به بحث و بررسی درباره سریال و ارزیابی جیمی مک‌گیل بپردازند، بلکه طرفداران می‌توانند در جلسه پرسش و پاسخ سریال شرکت کرده و صحنه‌هایی از فصل چهارم که از ۶ اوت روی آنتن می‌رود، را شاهد باشند.‌ سریال بریکینگ بد شاهد اتحاد بازیگرانش خواهد بود.

در حالی که سالن H به رویدادهای مورد انتظار کامیک‌کان می‌پردازد، این تنها سالنی نیست که می‌تواند مورد انتظارها را دید.‌ جشن دهمین سالگرد Clone Wars روز پنجشنبه ساعت ۱۱:۴۵ صبح با جشن ۵۰ سالگی A Space Odyssey: 2001 ساعت ۱۲:۳۰ بعدازظهر برگزار می‌شوند. مارول نیز روز پنجشنبه در کامیک‌کان حضور دارد و ساعت ۵ عصر The First 10 Years, Visual Development را به نمایش می‌گذارد و به دنبال آن، Iron Fist مارول ساعت ۶ پخش می‌شود که اطلاعاتی پیرامون فصل دوم مشت آهنی ارائه می‌دهد.

این‌ها تنها بخشی از رویدادهای مورد انتظار شب افتتاحیه و روز اول مراسم امسال هستند. پنجشنبه ۲۸ تیر ریبوت Charmed, The Simpsons, The X-Files, Brooklyn Nine-Nine و کوین اسمیت پخش می‌شوند.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.