تعویق اکران فیلم جدید تام هنکس

7 July 2018 - 22:00

انتشار آخرین فیلم تام هنکس (Tom Hanks) که فیلمی است مربوط به جنگ جهانی دوم و محصول کمپانی سونی به نام Greyhound (سگ تازی)، تا بهار ۲۰۱۹ به تاخیر افتاده است. تاریخ اولیه انتشار این فیلم ۸ فوریه ۲۰۱۹ (۱۹ بهمن ۱۳۹۷) بود که طی گزارشات سایت هالیوود‌ریپورتر، اکران عمومی این فیلم بیش از یک ماه به تعویق افتاده است و در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۱۹ (۲ فروردین ۱۳۹۸) اکران می‌شود. با سینماگیمفا همراه باشید.

Greyhound (سگ تازی) که براساس رمانی به نام The Good Shepherd نوشته سی.اس. فارستر (C.S. Forester) نوشته شده است، داستان ساختگی از یک کاپیتان است. هنکس در این فیلم نقش کاپیتان اِرنست کراس (Ernest Krause) را بازی خواهد کرد؛ او افسر ارشد یک ناوشکن است که سالم به مقصد رسیدن گروهی از کشتی‌های متحدین که توسط یوبوت‌های آلمانی تعقیب می‌شوند، بر عهده‌ی وی قرار داده شده است.

کارگردانی این فیلم را آرون اشنایدر (Aaron Schneider) و نویسندگی‌اش را خود هنکس عهده‌دار شده است. تهیه‌کنندگی این فیلم نیز بر عهده هنکس و گری گوئتزمن (Gary Goetzman) است. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به الیزابت شو (Elisabeth Shue)، استیون گراهام (Stephen Graham) و راب مورگان (Rob Morgan) اشاره نمود. پسر هنکس، چِت (Chet) نیز در این فیلم برای اولین بار در کنار پدرش نقش‌آفرینی کرده است. او در مورد حضورش در این فیلم در مصاحبه‌ای که ماه گذشته با Entertainment Tonight انجام داده بود گفته بود:

بسیار جالب بود چرا که پیش از این با پدرم در یک قاب قرار نگرفته بودم. بدیهی است که من تمام زندگی‌ام را در کنار پروژه‌های سینمایی گذرانده‌ام اما پیش از این هیچ تجربه حضور مشترکی با پدرم نداشتم و این تجربه بسیار جذابی بود تنها به این خاطر که سرگرم‌کننده و باحال بود!

تغییر تاریخ اکران این فیلم به احتمال زیاد برای جلوگیری از غرق شدن این فیلم در میان دریای انبوه فیلم‌های اکرانی دیگر در تاریخ قبلی بوده است؛ چرا که انیمیشن The LEGO Movie 2: The Second Part (فیلم لگو ۲: قسمت دوم)، فیلم کمدی Flarsky (فلارسکی) با بازی ست روگن (Seth Rogen) و همچنین فیلم ترسناک The Prodigy (اعجوبه) محصول کمپانی Orion نیز در تاریخ ۸ فوریه اکران خواهند شد. علاوه‌بر‌این‌ها، اکران آخرین فیلم از فرانچایز X-Men (مردان ایکس) به نام X-Men: Dark Phoenix (مردان ایکس: ققنوس سیاه) نیز در آخر هفته بعدی این تاریخ تنظیم شده است. اما اکنون با جابه‌جایی زمان اکران Greyhound (سگ تازی) به تاریخ ۲۲ مارس، این فیلم تنها با دو پروژه دیگر یعنی فیلم Five Feet Apart و انیمیشن Where’d You Go, Bernadette به کارگردانی ریچارد لینکلیتر (Richard Linklater) به طور همزمان اکران خواهد شد. با این حال، اکران فیلم جدید مارول یعنی Captain Marvel (کاپیتان مارول) دو هفته قبل از تاریخ اکران جدید نیز می‌تواند فروش فیلم Greyhound (سگ تازی) را تحت‌الشعاع قرار دهد.

این دومین باری است که اکران این فیلم به تعویق می‌افتد. طبق گزارش پایگاه خبری Deadline (ددلاین)، کمپانی سونی اکران این فیلم را برای تاریخ ۵ آوریل ۲۰۱۸ (۱۶ فروردین ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی کرده بود.

Greyhound (سگ تازی) اولین حضور هنکس پس از سال ۲۰۱۷ با پروژه‌های The Circle (دایره) و The Post (پست) بر پرده نقره‌ای خواهد بود. پیش از این نیز هنکس در سال ۲۰۱۶ در سه فیلم به نام‌های Sully (سالی) به کارگردانی کلینت ایستوود (Clint Eastwood)، A Hologram For The King (هلوگرامی برای پادشاه) به کارگردانی تام تیکور (Tom Tykwer) و Inferno (دوزخ) به کارگردانی ران هاوراد (Ron Howard) نقش‌آفرینی کرده بود.

سال آینده نیز سالی پرکار برای این بازیگر برنده اسکار خواهد بود؛ هنکس بار دیگر صداپیشگی شخصیت وودی (Woody) را در انیمیشن Toy Story 4 (داستان اسباب‌بازی ۴) عهده‌دار شده است که در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ (۳۱ خرداد ۱۳۹۸) اکران می‌شود. همچنین هنکس در فیلم You Are My Friend (تو دوست من هستی) به کارگردانی ماریل هلر (Marielle Heller) نیز حضور خواهد داشت؛ او در این فیلم نقش مجری معروف برنامه Mister Rogers’ Neighborhood (محله آقای راجرز) یعنی فرد راجرز (Fred Rogers) را ایفا خواهد کرد که برای اکران در تاریخ ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۶ مهر ۱۳۹۸) آماده می‌شود.

در پایان نیز باید یادآور شویم که هنکس سابقا بازیگری و تهیه‌کنندگی پروژه‌های مربوط به جنگ جهانی دوم را با فیلم‌هایی چون Saving Private Ryan (نجات سرباز رایان)، Band of Brothers (جوخه برادران) و مینی سریال The Pacific (اقیانوس آرام) در کارنامه هنری خود ثبت کرده بود.

منبع: comicbook

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.