هارلی کوین لباس جدیدی در Birds of Prey خواهد داشت

7 July 2018 - 21:07

مارگو رابی (Margot Robbie) ستاره فیلم Suicide Squad (جوخه انتحاری) می‌گوید هارلی کوین در اسپین‌آف زنانه Birds of Prey ظاهری کاملا جدید خواهد داشت. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

وقتی گزارشگر یاهو از رابی پرسید که آیا هارلی ظاهر جدیدی خواهد داشت یا نه، وی اظهار داشت: اوه، بله، بله. و وقتی از او خواسته شد جزئیات ظاهرش را شرح دهد او گفت: نمی‌توانم همچین کاری کنم. صادقانه بخواهم بگویم به این خاطر است که لباس‌ها هنوز طراحی نشده‌اند اما خب او ظاهر کاملا جدیدی خواهد داشت. آن یک روز لباس جدید هالووین می‌شود.

رابی این شخصیت را در فیلم دیوید آیر در سال ۲۰۱۶ بازی کرد که جنایتکار دیوانه‌ای با ظاهر کاملا جدید بود: تی‌شرت پاره قرمز و سفید با نوشته Daddy’s Lil Monster، شلوارک قرمز و آبی، دستبندهای تیز و برنده، گردنبندی که یادگار عاشق‌اش، جوکر، بود و ناخن‌های صورتی و آبی.

این ستاره که تهیه‌کننده فیلم Birds of Prey نیز می‌باشد، گفته پروژه‌ی کتی یان بازیگران متعددی خواهد داشت که انعکاسی از زندگی واقعی است. این اسپین‌آف که در دنیای سینمایی دی‌سی رخ می‌دهد، فیلم دخترانه محدود به رده سنی است و انتظار می‌رود آغازی بر Batgirl دی‌سی باشد.

یکی از چند تولید برنامه‌ریزی شده با محوریت هارلی روی میز است که فیلم هارلی و جوکر را شامل می‌شود، Birds of Prey می‌تواند شخصیت‌های قناری سیاه، شکارچی یا کت‌وومن یا عاج سمی را بکار گیرد.

استودیو برادران وارنر به ساخت اسپین‌آف‌های فیلم موفق دی‌سی، جوخه انتحاری، ادامه داده و علاوه بر Birds of Prey و فیلم هارلی/جوکر، این استودیو در حال ساخت جوخه انتحاری ۲ است و برای ساخت فیلم مستقل جوکر با بازی لتو برنامه‌هایی دارد. این استودیو فیلم اورجینال جوکر به کارگردانی تاد فیلیپس (Todd Phillips) را در دست ساخت دارد که فیلم‌برداری آن امسال پاییز با بازی یوکین فونیکس (Joaquin Phoenix) و تهیه‌کنندگی مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) شروع می‌شود.

طبق گزارشات تولید فیلم Birds of Prey اوایل سال ۲۰۱۹ آغاز می‌شود و هنوز تاریخ اکران آن اعلام نگردیده است. این استودیو اکران آکوامن را در ماه دسامبر و به دنبال آن شزم! در آوریل ۲۰۱۹ و زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴ در نوامبر ۲۰۱۹ خواهد داشت.

منبع: ComicBook

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.