اکران خصوصی فیلم دلم میخواد ساخته بهمن فرمان آرا در پردیس باغ کتاب تهران

8 July 2018 - 14:56

فیلم دلم میخواد ساخته بهمن فرمان‌آرا و به نویسندگی امید سهرابی و تهیه‌کنندگی علی تقی‌پور در تاریخ چهارشنبه ۶ ام تیر ماه در پردیس باغ کتاب تهران مراسم اکران خصوصی خود را همراه با جمعی از بازیگران معروف روز سینمای ایران و مهمانان ویژه برگزار کرد. این فیلم که محصول سال ۹۳ است، بعد از ۴ سال در تابستان ۹۷ به اکران در تمامی سینماهای کشور در آمده است.

از جمله مهمانان ویژه این مراسم خصوصی، تعدادی از کارگردانان به نام کشور و بازیگران به شرح زیر بودند:

رضا کیانیان، جعفر پناهی، گلی امامی، بابک کریمی، سامان مقدم، مهناز افشار، علی قربا‌ن‌زاده، گلشید بحرایی، امیررضا دلاوری، نگین صدق‌گویا.

این فیلم که ژانری کمدی دارد با حضور تعداد کثیری از بازیگران و هنرمندان شروع به کار کرده است. از جمله بازیگران این فیلم عبات‌اند از: رضا کیانیان، مهناز افشار، محمدرضا گلزار، سحر دولتشاهی، رؤیا نونهالی، صابر ابر، پردیس احمدیه، رضا بهبودی، ندا مقصودی، آرمینه زیتون‌چیان، پیام دهکردی، علی سرابی، مرتضی زارع، بهناز جعفری، فرزین صابونی، احمد ساعتچیان، مریم بوبانی.

در خلاصه داستان هم این چنین آمده است: بهرام فرزانه نویسنده‌ای است که مدت‌هاست نمی‌تواند داستان بنویسد. ناگهان بر اثر یک تصادف اتومبیل، آهنگی در ذهنش تکرار می‌شود که او را به رقص می‌آورد. همین اتفاق شوق نوشتن را در او بر می‌انگیزد.

عکاسان: مهتاب جعفری و کتایون علاقه بندی

برای مشاهده عکس های بیشتر به اینستاگرام ما نیز سر بزنید.

لینک اینستاگرام: https://www.instagram.com/cinemafars.official

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.