اکران مردمی فیلم دارکوب در پردیس باغ کتاب تهران همراه با عوامل فیلم دارکوب و بازیگران سریال گلشیفته

8 July 2018 - 15:11

دارکوب فیلمی است به کارگردانی و نویسندگی بهروز شعیبی و تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی که در سال گذشته یعنی سال ۱۳۹۶ ساخته شد و توانست خود را به آخرین دوره جشنواره فجر نیز برساند و همچنین سربلند و موفق همراه با سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای خانم سارا بهرامی و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برایم آقای جمشید هاشم‌پور در ۳۶ امین دوره از جشنواره فجر توانست از آن بیرون بیاید. هدف داستان این فیلم بیان انواع روابط انسانی-اجتماعی در هنگام برخورد با معضلات جامعه از جمله اعتیاد و دیگر مشکلات اجتماعی است.

از جمله بازیگران این فیلم عبارت اند از: مهناز افشار (کاندیدای بهترین بازیگر نقش اول زن)، امین حیایی، جمشید هاشم‌پور (برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر)، سارا بهرامی (برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فیلم فجر)، هادی حجازی‌فر، شادی کرم‌رودی، نگار عابدی (کاندید بهترین بازیگر نقش مکمل زن)، طوفان مهردادیان، آتیه جاوید، ندا عقیقی

زمان اکران این فیلم را در سینماهای سرتاسر کشور ۶ تیرماه اعلام کردند که با استقبال گرم مخاطبان رو به رو شد. همچنین عوامل این فیلم قصدی برای استقبال از تماشاگران داشتند و تصمیم بر حضور در پردیس باغ کتاب تهران در روز چهارشنبه ۱۳ تیر ماه ۹۷ از ساعت ۱۹ الی ۲۳ گرفتند. در این میان، این روزها که سریال‌های زیادی در شبکه خانگی به صورت هفتگی اکران می شود، سریال گلشیفته که محصولی کمدی- اجتماعی است به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر نجفی، کار خود را در تاریخ ۲۸ آذر ماه ۹۶ آغاز کرده بود، از ۹ اسفند ماه ۹۶ نیز در روزهای چهار شنبه عرضه میشود.

کارگردان این مجموعه که آقای بهروز شعیبی است، پیشتر درباره موفقیت اخیر او در فیلم سینمایی دارکوب صحبت کردیم، تصمیم به شرکت در اکران مردمی فیلم خود را گرفت و سرانجام تعدادی از بازیگران این مجموعه شبکه نمایش خانگی نیز همراه با عوامل دارکوب به استقبال مخاطبین پرداختند.

بازیگران این محموعه عبارت‌اند از: مهدی هاشمی، مهناز افشار، سیامک انصاری، نازنین بیاتی، شیلا خداداد، بهاره کیان‌افشار، هومن سیدی، مهدی بحرانیف، امیرمهدی ژوله، نسیم ادبی، پیمان فاطمی، شیدا خلیق، باران مومنی و طوفان مهردادیان

که در نهایت، سارا بهرامی همراه با سیامک انصاری، امیرمهدی ژوله، نسیم ادبی، شیدا خلیق، ناهید مسلمی و با اجرای زنده هومن گامنو که در قسمت اول این مجموعه اجرایی داشتند نیز برگزار شد.

عکاسان: مهتاب جعفری و کتایون علاقه بندی

برای مشاهده عکس های بیشتر به اینستاگرام ما نیز سر بزنید.

لینک اینستاگرام: https://www.instagram.com/cinemafars.official

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.