پوستر جدید فیلم Creed II، با حضور راکی بالبوآ منتشر شد.

به مناسبت روز ششم ژوئیه که هفتاد و دومین سالگرد تولد سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) است، کمپانی برادران وارنر (Warner Bros. Pictures) و کمپانی ام‌جی‌ام (MGM)، پوستری از فیلم Creed II «کرید ۲» منتشر کرده‌اند که در آن می‌شود شخصیت راکی بالبوآ (Rocky Balboa) را مشاهده کرد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید و در انتهای این مقاله شاهد پوستر منتشر شده باشید.

فیلم Creed II دنبالۀ فیلم Creed «کرید» است که ادامه‌ای بر سری فیلم‌های Rocky «راکی» بوده است؛ فیلم Creed در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و نظر مثبت منتقدان و تماشاچیان را به خود جلب کرد، این فیلم موفق شد تا فروشی معادل ۱۷۰ میلیون دلار در سطح جهانی داشته باشد. کارگردان فیلم Creed، یعنی رایان کوگلر (Ryan Coogler) در پروژۀ Creed II نیز همکاری خواهد داشت، ولی در جایگاه تهیه‌کننده اجرایی. این فیلم قرار است توسط استیون کیپل جونیور (Steven Caple Jr) کارگردانی شود؛ این کارگردان در کارنامۀ خود فیلم درام موفق The Land «سرزمین» را دارد که محصول سال ۲۰۱۶ است.

در داستان این فیلم، زندگی آدونیس کرید (Adonis Creed) با بازی مایکل بی. جردن (Michael B. Jordan) توانسته است تا توازن خودش را به‌دست آورد. اما اکنون او در چالشی بین تعهدات شخصی و تمرینات مبارزه‌اش گرفتار می‌شود که زندگی حرفه‌ای و شخصی‌اش را تحت تاثیر قرار داده است. او قرار است در مقابل حریفی مبارزه کند که با زندگی گذشتۀ خانوادگی‌اش پیوند خورده است و این موضوع موجب تشدید مبارزه‌ی کرید می‌شود. در طی این داستان، راکی بالبوآ با بازی سیلوستر استالونه در کنار کرید قرار دارد و او را در این مسیر سخت همراهی می‌کند؛ راکی و آدونیس با میراث مشترک خود رو‌به‌رو می‌شوند و با این سؤال مواجه می‌شوند که چه چیزی ارزش مبارزه را دارد؟ و در ادامه کشف می‌کنند که هیچ چیزی از خانواده مهم‌تر نیست. به‌نظر می‌رسد که داستان فیلم Creed II قرار است تا دوباره به این موضوع بپردازد که چگونه می‌شود یک قهرمان واقعی شد؛ و همچنین به این نکته اشاره می‌کند که “اهمیتی ندارد کجا بروید، هیچگاه نمی‌توانید از تاریخ زندگی خود بگریزید”.

برخی از بازیگران این فیلم، هنرمندان قسمت اول آن هستند که قرار است دوباره به ایفای نقش قبلی خود بپردازند، از جمله تسا تامپسون (Tessa Thompson) در نقش بیانکا (Bianca)، فیلیسیا رشاد (Phylicia Rashad) در نقش مری ان (Mary Anne)، وود هریس (Wood Harris) در نقش تونی بورتن (Tony Burton) و آندره وارد (Andre Ward) در نقش دنی ویلر (Danny Wheeler). بازیگران جدیدی که به این پروژه اضافه شده‌اند شامل فلورین مانتیانو (Florian Munteanu) در نقش ویکتور دراگو (Victor Drago)، دلف لاندگرن (Dolph Lundgren) در نقش ایوان دراگو (Ivan Drago) و راسل هرنسبی (Russel Hornsby) در نقش بادی مارسل (Buddy Marcelle) می‌شود. فیلم Creed II در تاریخ ۲۱ نوامبر سال ۲۰۱۸، توسط کمپانی ام‌جی‌ام در کشور آمریکا منتشر خواهد شد و پس از آن کمپانی برادران وارنر این فیلم را در سطح جهانی منتشر خواهد کرد.

کیپل این فیلم را براساس فیلم‌نامه‌ای تولید می‌کند که نوشتۀ استالونه است و شخصیت‌های آن از سری فیلم‌های Rocky اقتباس شده‌اند. اروین وینکلر (Irwin Winkler)، چارلز وینکلر (Charles Winkler)، ویلیام چارتوف (William Chartoff)، دیوید وینکلر (David Winkler)، کوین کینگ تمپلتون (Kevin King-Templeton)، و خود استالونه، تهیه‌کنندگان این پروژه هستند. از طرفی کوگلر، جردن، و گای ریدل (Guy Riedel)، در جایگاه تهیه‌کنندگان اجرایی قرار دارند.

در انتها خوب است بدانید که فیلم Creed توسط کوگلر کارگردانی شد و توسط سه کمپانی معروف ام‌جی‌ام، برادران وارنر و نیو لاین سینما (New Line Cinema)، در ماه نوامبر سال ۲۰۱۵ منتشر شد و افتخارات زیادی را برای استالونه به همراه داشت. از افتخارات و جوایز این فیلم می‌شود به دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد مراسم گلدن گلوب توسط استالونه، دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در جوایز ایمیج توسط جردن، دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد انجمن منتقدان پخش‌کنندۀ فیلم توسط استالونه و همچنین دریافت جایزه نسل جدید انجمن منتقدان فیلم لس‌آنجلس توسط رایان کوگلر اشاره کرد. در کنار این جوایز دریافتی، این فیلم و عوامل آن در بسیاری از بخش‌های دیگر نیز نامزد دریافت جایزه بودند. همچنین لازم به ذکر است که این فیلم در بین ده فیلم برتر هیئت ملی بازبینی فیلم قرار گرفت.

در ادامه می‌توانید پوستر منتشر شده از فیلم Creed II که در تاریخ ۲۱ نوامبر منتشر می‌شود را، مشاهده کنید:

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.