فصل سوم سریال Stranger Things چه زمانی پخش خواهد شد؟

8 July 2018 - 12:07

هنوز تاریخی رسمی برای پخش فصل سوم سریال Stranger Things «چیزهای عجیب» اعلام نشده است اما می‌توان چند احتمال را برای آن در نظر گرفت. این درام علمی‌تخیلی که رویدادهایش در دهه‌ی ۱۹۸۰ به وقوع می‌پیوندد، شهر کوچک هاوکینز در ایالت ایندیانا و همچنین وارونه شدن غیرعادی آن را به تصویر کشید. طرفداران شاهد ناپدید شدن ویل بایرز (Will Byers) بودند و دیدند که الون (Eleven) وارد دنیایی شد که هیچ چیزی درباره‌ی آن نمی‌دانست. رفته‌رفته داستان گسترش یافت و به قصه‌ی بچه‌ها و والدینی تبدیل شد که به مبارزه با نیروهای تاریک پرداختند و اکنون ما منتظر اتفاقات بیش‌تر هستیم. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

فیلمبرداری فصل سوم سریال «چیزهای عجیب» هم‌اکنون در حال انجام است. اگرچه جزئیات داستانی پنهان نگه داشته شده‌اند اما ما می‌دانیم که اهریمن جدید برخواهد خواست و الون، مایک و دیگر همراهان‌شان به نبرد با نیروهای ویژه‌ی دولتی که خواهان مخفی نگه داشتن وارونه شدن شهر هستند، ادامه خواهند داد. همچنین گفته می‌شود که در فصل سوم الون با مناسبات روز جامعه آشنا و با زندگی در قالب یک نوجوان عادی هماهنگ می‌شود. تأیید شده که گروه اصلی بازیگران نوجوان به فصل سوم بازخواهند گشت که شامل بازیگران اضافه شده به فصل دوم یعنی داکر مونتگومری (Dacre Montgomery) و سیدی سینک (Sadie Sink) نیز می‌شود. وینونا رایدر (Winona Ryder) در قالب جویس بایرز (Joyce Byers) و دیوید هاربر (David Harbor) در قالب کلانتر هاپر (Sheriff Hopper) نیز بازخواهند گشت. اما چه زمانی فصل سوم این سریال بر روی نتفلیکس قرار خواهد گرفت؟

فصل اول سریال «چیزهای عجیب» در ژوئیه‌ی ۲۰۱۶ در سکوت و به دور از هیاهوی طرفداران پخش شد. وقتی سریال خیلی زود به پدیده‌ای محبوب تبدیل شد، سفارش ساخت فصل دوم آن داده شد و در اکتبر ۲۰۱۷ بر روی نتفلیکس قرار گرفت. با توجه به این‌که بازیگران این سریال در سن رشد قرار دارند، فشارها بر روی خالقین این اثر یعنی مت دافر (Matt Duffer) و راس دافر (Ross Duffer) برای ساخت فصل سوم آن در سریع‌ترین زمان ممکن بالا گرفت. اما در عین حال آن‌ها نیاز داشتند تا بر روی کیفیت اثر نیز تمرکز کنند. فیلمبرداری فصل سوم از ماه آوریل آغاز شد و به نظر می‌رسد که باید انتظار پخش فصل سوم را در سال ۲۰۱۹ کشید.

بسیار محتمل است که تاریخ پخش این سریال اوایل سال ۲۰۱۹ در ماه ژانویه یا فوریه باشد. اما همین تخمین نیز ممکن است برای خیلی‌ها که انتظار داشتند سریال حوالی هالووین پخش شود، دلسردکننده باشد. باید به یاد داشت که تاریخ پخش سریال «چیزهای عجیب» تاکنون از الگوی خاصی پیروی نکرده و نتفلیکس نیز خیلی پای‌بند زمان معمول شبکه‌های دیگر برای پخش آثار نبوده است. تاریخ دقیق پخش سریال «چیزهای عجیب» ممکن است به این زودی‌ها اعلام نشود، شاید به یاد داشته باشید که تاریخ پخش فصل دوم آن تنها چند هفته پیش از پخش آن اعلام شد.

 

با پخش فصل سوم سریال «چیزهای عجیب» طرفداران می‌توانند دست‌کم منتظر چهار کاراکتر جدید باشند. مایا هاوک (Maya Hawke) به عنوان یک نوجوان دیگر به جمع بازیگران این سریال اضافه می‌شود که یا کاراکتری دردسرساز است و یا یکی از چندین خواهر الون. کری الوز (Cary Elwes) نقش شهردار هاوکینز را بازی خواهد کرد و جیک بیزی (Jake Busey) به عنوان گزارشگری نچسب به پروژه خواهد پیوست. و در نهایت فرانچسکا ریله (Francesca Reale) به عنوان نجات‌غریق به سریال می‌پیوندد که در مرکز معمای تاریک جدید خواهد بود. باید دید که این کاراکترهای جدید چگونه در ساختار روایی فصل سوم این سریال ادغام خواهند شد. ما در سال ۲۰۱۹ به چیزهای بیش‌تری درباره‌ی این سریال پی خواهیم برد.

منبع:ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.