مهمانی خصوصی فیلم ناخواسته همراه با جمعی از بازیگران و  هنرمندان

8 July 2018 - 15:35

فیلم ناخواسته محصول سال ۱۳۹۲ است که  در تاریخ ۲ خرداد ماه ۱۳۹۷ توانست اکران خود را بعد از ۵ سال توقیف در همه سینماهای ایران آغاز کند. این فیلم به کارگردانی و نویسندگی محمدحسین لطیفی و به تهیه‌کنندگی برزو نیک‌نژاد است.

بازیگران این فیلم عبارت‌اند از: مهرداد صدیقیان، فرهاد قائمیان، ستاره اسکندری، همایون ارشادی، محمد سیدزاده، مهدی فقیه و مهتاب کرامتی

بازیگر نقش اول مرد این قصه مهرداد صدیقیان است که یکی از پرکارترین سینماگران این روزها است که اخیرا فیلم زرد و ماجرای  نیمروز  هم از او به عنوان کارهای موفق دیده‌ایم.

داستان فیلم در این‌باره است که یک راننده جوان در مسیر خود، مسافرانی را سوار می‌کند تا بتواند هزینه‌های شخصی خود را تامین کند، یکی از مسافران دختر جوانی است که باعث بروز اتفاقات خاصی میشود.

در مراسم مهمانی خصوصی این فیلم که در خرداد ماه سال ۹۷ در پردیس باغ کتاب تهران واقع در بزرگراه حقانی برگزار گردید، هنرمندان و سینماگران و افراد سرشناسی حضور داشتند و از مهمانان این مراسم بودند. وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی جناب آقای سید حسن قاضی‌زاده هاشمی و معاون اجتماعی وزیر بهداشت جناب آقای سید محمدهادی ایازی نیز در این محفل حضور به هم رسانیدند.

جمشید هاشم‌پور، سید غلامرضا موسوی، مهتاب کرامتی، ستاره اسکندری، مهرداد صدیقیان، الناز حبیبی، محمد سیدزاده، برزو نیک نژاد، محمدحسین لطیفی، حبیب اسماعیلی، سید امیر سیدزاده، فرید سجادی حسینی، سارا بهرامی، مهران احمدی، محمود غفاری، سعید خانی، مسعود سلامی، تورج اصلانی، محمدرضا حیاتی، فاطمه گودرزی، کیارش اسدی‌زاده، امیرحسین رستمی، محمدرضا آهنج، شهرام شاه‌حسینی، مصطفی تقی‌زاده، رضا درستکار، طهورا ابوالقاسمی، بهرنگ دزفولی‌زاده، مهوش وقاری، محسن قاضی مرادی، امیرمحمد زند، بهرنگ علوی، بهاره افشاری، هلیا امامی، ویدا جوان، ترلان پروانه، سمیرا حسن‌پور، سامیه لک، سارا منجزی، سحر خزائیلی و همچنین شجاع خلیل‌زاده بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس و محمدمهدی نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال و جمعی از اهالی رسانه از دیگر مهمانان اکران خصوصی فیلم سینمایی “ناخواسته” بودند.

این فیلم در سال ۹۲ در بخش مسابقه فیلم‌های اول سی و دومین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد و نامزد دریافت سیمرغ کارگردانی بخش نگاه نو شد و برنده دیپلم افتخار بهترین فیلمبرداری را برای مسعود سلامی شد.

عکاسان: مهتاب جعفری و کتایون علاقه بندی

برای مشاهده عکس های بیشتر به اینستاگرام ما نیز سر بزنید.

لینک اینستاگرام: https://www.instagram.com/cinemafars.official

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.