اختصاصی: مصاحبه با کیانو ریوز درباره سری سوم جان ویک

8 July 2018 - 15:31

در طول مصاحبه اختصاصی با کیانو ریوز (Keanu Reeves) ستاره فیلم مهیج و رومانتیک Siberia (سیبری) با سایت خبری ComingSoon، درباره سری سوم جان ویک که حالا عنوان John Wick 3: Parabellum برای آن انتخاب شده، پیرامون معنی عنوان و ارتباط ویک با شخصیت جدید فیلم، صوفی، صحبت شد. برای خواندن این مصاحبه جذاب با سینماگیمفا همراه باشید.

کامینگ‌سون: شما در حال حاضر مشغول فیلم‌برداری سری سوم جان ویک هستید که بخشی از آن در نیویورک گرفته می‌شود. اول می‌خواهیم بدانیم این سری، جان ویک ۳ نامیده می‌شود یا پارابلوم؟

کیانو ریوز: هر دو. جان ویک۳: پارابلوم.

کامینگ‌سون: و Parabellum به چه معنی است؟

ریوز: برای جنگ آماده باش. این بخشی از یک جمله مشهور است: اگر به دنبال آرامش هستی، برای جنگ آماده باش.

کامینگ‌سون: من درباره سری اول جان ویک با تو صحبت کردم و واقعا آن سری را دوست داشتم چون بعد از اینکه آن سگ کشته شد، تو می‌توانستی با بمب اتم کل ساختمان‌های شهر را منفجر کنی و من واقعا دلم می‌خواست این کار را می‌کردی. سری دوم هم جالب بود اما آن بیشتر درباره ایجاد دنیای قاره‌ای بود. و حالا سری سوم هم احساسی است؟

ریوز: امیدوارم. هر سری متفاوت است اما اتفاقات آن در همان دنیا رخ می‌دهند. من نمی‌توانم درباره تجربه شخصی تو حرفی بزنم اما قطعا این سری هم احساسی خواهد بود.

کامینگ‌سون: شخصیت صوفی چطور به ویک کمک می‌کند؟

ریوز: جان ویک برای زندگی‌اش مبارزه می‌کند و فکر می‌کند که شخصیت صوفی اطلاعاتی برای او دارد. آن‌ها گذشته‌ای دارند و با The High Table درگیر هستند.

انجلیکا هاستون (Angelica Huston)، اشیا کیت دیلان (Asia Kate Dillon)، مارک داکاسکاس (Mark Dacascos)، و جیسون منت‌زوکاس (Jason Mantzoukas) نیز در کنار یایان رویان (Yayan Ruhian)، سسپ عاریف رحمان (Cecep Aeif Rahman) و تایگر هو چن (Tiger Hu Chen) بازیگران این مجموعه هستند. ایان مک‌شاین (Ian McShane)، کامن (Common)، لورنس فیشبرن (Laurence Fishburne)، لنس ردیک (Lance Reddick) و روبی رز (Ruby Rose) نقش‌های قبلی خود را ایفا می‌کنند و هیرویوکی سانادا (Hiroyuki Sanada) تبهکار اصلی فیلم است.

جان ویک (کیانو ریوز) در دو فصل بازی کرده و بخاطر قرارداد ۱۴ میلیون دلاری برای سرش، تحت تعقیب است چون قانون مهمی را نقض کرده و یکی از اعضای هتل کانتینتال را کشته است. قربانی یکی از اعضای High Table است که این قرارداد را بسته است. جان باید اعدام شود اما مدیر کانتینتال، وینستون، به او فرصت یک ساعته داده و او را از تمامی خدمات محروم کرده است. جان از این سرویس برای زنده ماندن استفاده می‌کند و به نیویورک سیتی فرار می‌کند.

درک کالستاد (Derek Kolstad) نویسنده و چاد استالسکی (Chad Stahelski) کارگردان این سری هستند و ۱۷ مه ۲۰۱۹ (۲۷ اردیبهشت ۹۸) برای اکران آن در نظر گرفته شده است.

دنیای جان ویک گسترده‌تر شده و اسپین‌آفی از آن در قالب سریال The Continental از شبکه استارز به نویسندگی و تهیه کنندگی کریس کالینز (Chris Collins) ساخته شده و اسپین‌آف دیگر فیلم Ballerina است که داستان قاتل کودکی در دنیای جان ویک است.

منبع: ComingSoon

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.