میسی ویلیامز با سریال بازی تاج و تخت خداحافظی کرد

8 July 2018 - 21:19

بازیگر سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، میسی ویلیامز (Maisie Williams)، آخرین صحنه‌های خود را در نقش آریا استارک در فصل آخر سریال موفق HBO بازی کرده و کارش در این سریال به پایان رسید. این بازیگر تصویری از لکه‌های خون را در صفحه خود به اشتراک گذاشته و از تجربه‌اش گفته است. او هشتگ شیطنت‌آمیزی گذاشته تا بحث به راه اندازد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فصل هشت سریال بازی تاج و تخت، فصل آخر سریال است و وارث به حق تخت آهنی وستروس را مشخص می‌کند. با اینکه این انتظار برای طرفداران بسیار دشوار است، این فصل پایانی بر سفرهای حماسی شخصیت‌ها خواهد بود. سانسا استارک با هنرمندی سوفی ترنر (Sophie Turner) از یک شاهزاده به یک جنگجوی استراتژیک تبدیل شده است. جان اسنو با هنرمندی کیت هرینگتون (Kit Harington) از هیچی ندانستن به حاکم احتمالی پادشاهی تبدیل شده است. سفر آریا نیز شاید اجباری‌ترین اتفاقی بود که برای او افتاد، و از یک دختر جوان حساس به قاتل حرفه‌ای و تغییر شکل‌دهنده تبدیل شد درحالیکه بر موانع وحشتناکی غلبه کرد و شاهد مرگ عزیزان‌اش بود. شخصیت آریا و مهارت‌های وی برای جنگیدن باعث شد او یکی از محبوب‌ترین اعضای خانواده استارک شود، کسی که می‌خواهد شاهد نجات گلچین‌ها باشد.

ویلیامز خبر پایان فیلم‌برداری صحنه‌های مربوط به خود را رسما در پستی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد. این خبر همراه با تصویری از کتانی‌های خونی او بود که کفش‌های آریا در صحنه‌های پایانی نخواهد بود، و تشکر احساسی از عوامل کار، شخصیت‌اش و محل فیلم‌برداری سریال در بلافست کرد. شما خوانندگان عزیز می‌توانید این تصویر را در قسمت زیر مشاهده کنید:

ویلیامز هشتگ #lastwomanstanding و #barely را زیر پست خود قرار داد که جدا از شیطنت‌آمیز بودن آن، باعث بحث‌های زیادی شد. اشاره بر آخرین زنی که ایستاد در این هشتگ می‌تواند اسپویل احتمالی این موضوع باشد که آریا از دیگر شخصیت‌های زن سریال مانند خواهرش سانسا و دنریس بیشتر عمر می‌کند. شاید هم این تنها اشاره بر این حقیقت داشته باشد که این بازیگر تنها خواسته طرفداران آخر سریال را حدس بزنند همان‌طور که تتو جدید سوفی ترنر باعث ایجاد فرضیات زیادی درباره نجات خانواده استارک شد. اما ویلیامز آنقدر فهمیده هست که متوجه عواقب حرف‌هایش باشد. خون نشانه این است که آن‌هایی که از لیست کشتار او نجات یافته‌اند، سرنوشت وحشتناکی در انتظارشان خواهد بود.‌

با اتمام تدریجی فیلم‌برداری سریال، دیگر بازیگران مانند امیلیا کلارک (Emilia Clarke) روزهای آخر بازی خود را سپری می‌کنند. با اینکه تقریبا یک‌سال تا پخش سریال باقی مانده، طرفداران را از بحث درباره اینکه چه کسی خواهد مُرد و چه کسی روی تخت می‌نشیند، باز نداشته است. ترنر خودش اخیرا در مصاحبه‌ای اعلام کرد که پایان سریال غیرقابل پیش‌بینی اما رضایت‌بخش است و طرفداران را ناامید نمی‌کند. امیدواریم این درست باشد، و شخصیت‌های دوست‌داشتنی مانند آریا به آنچه استحقاق دارند، برسند.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.