انیمیشن Incredibles 2 پر فروش‌ترین فیلم باکس‌آفیس داخلی شد

8 July 2018 - 21:27

دیزنی کاملا مطمئن است که رکورد باکس‌آفیس ۲۰۱۸ را تاکنون از آن خود کرده و انیمیشن Incredibles 2 (شگفت‌انگیزان ۲) از انیمیشن Finding Dory پیکسار سبقت گرفته و رکورد جدیدی زده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این خبر کاملا دقیق نیست.‌ شگفت‌انگیزان ۲ بعد از دو دستاورد فوق‌العاده، در هفته چهارم به فروش ۳۱ میلیون دلار دست یافت. تا دیروز این فیلم فروش داخلی ۴۸۵ میلیون دلار داشت اما امروز به اندازه‌ای فروخته که رکورد انیمیشن Finding Dory پیکسار را زده و ۴۸۶ میلیون دلار فروش داشته است.

این باعث می‌شود شگفت‌انگیزان ۲ پرفروش‌ترین فیلم انیمیشنی در باکس‌آفیس داخلی شود و فیلم‌هایی همچون Shrek 2 (با فروش ۴۴۱ میلیون دلار)، The Lion King (با فروش ۴۲۲ میلیون دلار) و Toy Story 3 (با فروش ۴۱۵ میلیون دلار) را پشت سر گذاشته است.

این به نوبه خود اتفاق تاثیرگذاری است اما هفته آینده این فیلم به فروش داخلی ۵۰۰ میلیون دلار دست می‌یابد و رتبه اول فروش داخلی را به خود اختصاص خواهد داد.

انتظار می‌رود این انیمیشن بتواند تا هفته دیگر دیو و دلبر (با فروش ۵۰۴ میلیون دلار) و Rogue One: A Star Wars Story (با فروش ۵۳۲ میلیون دلار) دیزنی را پشت سر بگذارد و جزء ده فیلم اول تاریخ شود. اگر این روند ادامه یابد، منتظر باشید رکورد The Dark Knight (شوالیه تاریکی، با فروش ۵۳۴ میلیون دلار) نیز زده شود.

در انیمیشن شگفت‌انگیزان ۲، هلن (با صداپیشگی هالی هانتر) کمپینی راه می‌اندازد تا ابر قهرمانان را گرد هم آورد، درحالیکه باب (با صداپیشگی کرگ تی. نلسون) کارهای قهرمانانه روزانه را در خانه با وایولت (با صدای سارا وول) و جک-جک که توانایی‌هایش کشف می‌شوند، برعهده دارد.

ماموریت آن‌ها با ظهور تبهکار جدیدی با نقشه خطرناک و هوشمندانه که همه چیز را تهدید می‌کند، شروع می‌شود.‌ اما پارس را با فروزون (با صدای ساموئل ال. جکسون) از این چالش کنار نمی‌کشد و این چیزی است که این خانواده را شگفت‌انگیز می‌کند.

شگفت‌انگیزان ۲ اکران شده و کریستوفر رابین سوم اوت (۱۲ مرداد) اکران می‌گردد. The Nutcracker و Four Realms دوم نوامبر (۱۱ آبان) راهی سینماها می‌شوند و بعد از آن Ralph Breaks the Internet: Wreck-it-Ralph در ۲۱ نوامبر (۳۰ آذر) روی پرده می‌رود. دیزنی امسال با اکران Mary Poppins Returns (بازگشت مری پاپینر) در ۲۵ دسامبر (۴ دی) به اکران‌هایش پایان می‌دهد.

منبع: ComicBook

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.