کمپانی Legendary قصد ساخت لایو-اکشن Gundam را دارد

8 July 2018 - 22:00

کمپانی «لجندری پیکچرز» (Legendary Pictures) اعلام کرده که در حال توسعه‌ی فیلمی بر اساس انیمه‌های ژاپنی و محبوب «گاندام» (Gundam) است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

کمپانی لجندری و استودیوی «Sunrise»، که ساخت انیمه‌ها را برعهده داشته، در مراسم «Anime Expo» سال میلادی جاری اعلام کردند که برای اقتباسی سینمایی از مجموعه‌ی بزرگ گاندام، که چیزی حدود ۴۰ سال پیش خلق شده، با یکدیگر همکاری خواهند کرد. مجموعه‌ی رسانه‌ای گاندام، جدا از انیمه و تلویزیون، در حوزه‌ی رمان و مانگا (کمیک‌بوک‌های ژاپنی) هم حضور داشته و هر مخاطبی را جذب کرده است. هنوز هیچ جزییاتی از این اقتباس به جایی درز نکرده، اما گفته شده «کیل بویتر» (Cale Boyter) قرار است در نقش تهیه‌کننده حضور داشته باشد. او قبلا تهیه‌کنندگی فیلم‌های Pacific Rim Uprising «حاشیه اقیانوس آرام: طغیان» و Same Kind of Different as Me «متفاوت مثل من» را برای لجندری برعهده داشته است.

داستان مجموعه گاندام در دوره‌ای روایت می‌شود که افزایش جمعیت مردم، آن‌ها را مجبور می‌سازد تا به مستعمرات فضایی مهاجرت کنند. در نهایت، مردمی که در مستعمرات زندگی می‌کنند، به دنبال استقلال خود جنگی علیه مردم روی زمین به راه می‌اندازند. از طریق تراژدی‌ها و اختلافات ناشی از این درگیری‌ها، بلوغ و ظهور شخصیت اصلی، و همچنین اهداف دشمنان و اثرات آن بر مردم بی‌گناه پدیدار می‌شود و هسته‌ی داستان را شکل می‌دهد. این مجموعه با حضور ربات‌های غول‌پیکر که با نام «mobile suits» شناخته می‌شوند، معروف است.

لجندری همیشه با مجموعه فیلم‌های بزرگ و پرخرج پا به سینما می‌گذارد و بعد از فیلم‌هایی از جمله Jurassic World «دنیای ژوراسیک» و دنباله‌اش، و همچنین Godzilla «گودزیلا» و Kong: Skull Island «کونگ: جزیره جمجمه»، این‌بار می‌خواهد گاندام را هم به فرانچایز سینمایی بزرگ و موردانتظاری تبدیل کند. این کمپانی علاوه بر این، فیلم‌های دیگری هم برای آینده در نظر گرفته که از میان آن‌ها می‌توان Godzilla: King of Monsters «گودزیلا: سلطان هیولاها» و Godzilla vs. Kong «گودزیلا در برابر کونگ» که ادامه‌ی مجموعه فیلم‌های «MonsterVerse» هستند را نام برد. این دو فیلم قرار است به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ اکران شوند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.