هالستروم و جانستون هر دو بعنوان کارگردان انیمیشن The Nutcracker معرفی شدند

9 July 2018 - 14:39

طبق گزارش صورت گرفته از سوی هالیوود ریپورتر، طی تصمیم نادری از سوی انجمن کارگردانان آمریکا (DGA)، لاسه هالستروم (Lasse Halstrom) و جو جانستون (Joe Johnston) هر دو بعنوان کارگردان فیلم فانتزی دیزنی، The Nutcracker and the Four Realms (فندق‌شکن و چهار اقلیم) معرفی شدند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

هالستروم کار فیلم‌برداری این انیمیشن را ژانویه ۲۰۱۷ به پایان رساند اما در ماه دسامبر اعلام شد که این فیلم مجددا با فیلم‌نامه‌ای از تام مک‌کارتی (Tom McCarthy) فبلم‌برداری می‌شود. چون هالستروم نمی‌توانست به این پروژه بازگردد، جانستون جایگزین او شد. هرچند اعلام شد هالستروم کنترل فرایند پس‌ از تولید را در دست خواهد داشت، و او جانستون را برای کارش در بخش جلوه‌های ویژه و همکاری‌اش با این پروژه تحسین کرد.

هالستروم در اینباره اظهار داشته بود:

اتفاق خوبی بود که جو جانستون را برای فیلم‌برداری مجدد در اختیار داشتیم‌‌. جو کارشناس عالی جلوه‌های ویژه است و من از همکاری با او در این فیلم لذت بردم.

قانون DGA درباره چند کارگردانی می‌گوید دو کارگردان باید در گذشته با هم کار کرده باشند یا بینش مشترکی داشته باشند، مانند کان برادرز (Coen Brothers) یا فیل لرد (Phil Lord) و کریس میلر (Chris Miller)، چون تنها یک کارگردان از عنوان کارگردانی فیلم برخوردار می‌شود. اگر کارگردان دوم برای فیلم‌برداری مجدد بیاید، DGA با توجه به فاکتورهایی مانند تعداد روزهایی که آن‌ها در سه مرحله از تولید حضور داشته‌اند، کارگردان اصلی را تعیین می‌کند. تصمیم جنجالی اخیر درباره کارگردانی برایان سینگر (Bryan Singer) در فیلم (Bohemian Rhapsody) بود. ‌دکستر فلچر (Dexter Fletcher) توسط فاکس جایگزین او شد و چون سینگر وقت بیشتری برای فیلم گذاشته شده بود، بعنوان کارگردان اصلی معرفی شد.

برخلاف اینکه هالستروم سه برابر جانستون روی این فیلم کار کرده بود اما پیشنهاد داد این عنوان میان آن دو تقسیم شود و مدیران استودیو این درخواست را به DGA دادند و در تصمیمی نادر، پذیرفته شد.

در فیلم The Nutcracker and the Four Realm، کلارا (با هنرمندی مک‌کنزی فوی) فقط یک کلید می‌خواهد، کلیدی که جعبه‌ای که هدیه باارزشی از مادرش در آن قرار دارد، را باز کند. در جشن تعطیلات سالانه پدر خوانده‌اش، دراسلمیر (با بازی مورگان فریمن)، او به سرنخ طلایی دست می‌یابد که او را به سمت کلید راهنمایی می‌کند که در دنیای عجیب و رمزآلودی ناپدید می‌شود. آنجاست که کلارا با سربازی به نام فیلیپ (با بازی جیدن فورا-نایت)، گروهی از موش‌ها و فرمانروایان سه اقلیم؛ سرزمین دانه‌های برف، سرزمین گل‌ها و سرزمین شیرینی‌ها آشنا می‌شود. کلارا و فیلیپ باید اقلیم بد شگون چهارم را پیدا کنند که خانه‌ی مادر جینجر (با بازی هلن میرن) است که به کلید کلارا می‌رسد و هارمونی را به دنیای ناپایدار بر می‌گرداند.

دیزنی دوم نوامبر (۱۱ آبان) را برای اکران این فیلم در نظر گرفته است.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.