کمپانی خالق بازی Pokemon Go مشغول کار بر روی سریالی انیمیشنی برای Netflix است

9 July 2018 - 15:19

استودیوی Niantic که بازی موبایلی Pokemon Go را عرضه کرده، مشغول همکاری با نتفلیکس (Netflix) است تا سریال انیمیشنی Ingress: The Animation را براساس بازی دیگرشان، Ingress بسازند. این سریال همزمان با بازی Ingress Prime منتشر خواهد شد. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

سریال انیمیشنی Ingress: The Animation توسط کمپانی Crafter تهیه خواهد شد. Yuhei Sakuragi، انیمیشن‌ساز معروف که بیش‌تر برای ساخت انیمیشن Neon Genesis: Impact شناخته می‌شود، کارگردانی این سریال را بر عهده دارد. تاکِشی هوندا (Takeshi Honda)، طراح هنری سریال انیمیشنی معروف Neon Genesis Evangelion مسئول طراحی کاراکترهای این سریال خواهد بود. شبکه‌ی ژاپنی Fuji با همکاری نتفلیکس این سریال را در سطح جهان توزیع خواهند کرد.

برنامه برای ساخت Ingress: The Animation توسط Variety منتشر شد. جان هنک (John Hanke)، بنیان‌گذار کمپانی Niantic در مصاحبه‌ای درباره‌ی این سریال گفته:

این انیمه در جهان Ingress دقیق می‌شود و به مخاطبان اجازه می‌دهد تا بخشی از آن را ببینند که به گونه‌ای منحصربه‌فرد عرضه شده است.

در دنیای Ingress نشت ماده‌ای باعث شده تا مردم نیروهای ویژه‌ای کسب کنند. این سریال بر دو کاراکتر به نام‌های ماکوتو (Makoto) و سارا (Sarah) تمرکز خواهد کرد که هر دو‌ی‌شان صاحب قدرت‌هایی هستند و از مردی به نام جک (Jack) می‌گریزند. ماکوتو این توانایی را دارد تا با لمس یک شیء سرگذشت آن را بازگو کند و سارا می‌تواند جنبه‌های خاصی از زمان و فضا را ببیند. این سه نفر درگیر مبارزه‌ای در نبرد مقاومت ویروسی می‌شوند. سارا و ماکوتو همچنین می‌کوشند تا سازمانی که از آزمایشات انسانی سوءاستفاده می‌کند را متوقف کنند.

وقایع این سریال در دنیایی موازی با بازی روی می‌دهد و این مسئله به هر دوی آن‌ها اجازه می‌دهد تا داستان‌شان را به صورت جداگانه و بدون نگرانی از تناقض با یکدیگر روایت کنند. سریال Ingress: The Animation و بازی Ingress Prime برخلاف پیشینیان‌شان برای مخاطب هدف گسترده‌تری ساخته می‌شوند. هم سریال و هم بازی قرار است در اکتبر ۲۰۱۸ منتشر شوند.

حضور دو وزنه‌ی صنعت انیمه‌سازی یعنی هوندا و Sakuragi در این پروژه باعث هر چه بهتر شدن آن خواهد شد و تنها اسم آن‌ها کافی است تا دوست‌داران انیمه جذب اثر شوند. ارتباط این سریال با بازی‌های Ingress نیز می‌تواند بازیکن‌های آن‌ها را که شاید خیلی به انیمه علاقه نداشته باشند وسوسه کند. بعید است که بازی Ingress Prime بتواند به همان میزان از موفقیت و محبوبیت بازی Pokemon Go دست یابد و این توقع را نیز نباید داشت اما در صورت اجرای درست می‌تواند جایگاهی را برای خود در فرهنگ عامه دست‌وپا کند.

منبع:ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.