اتمام فیلمبرداری Captain Marvel

9 July 2018 - 22:00

با اتمام فیلمبرداری فیلم سینمایی Captain Marvel (کاپیتان مارول)، این فیلم که پیش‌بینی می‌شود با استقبال گسترده مخاطبین سینما روبه‌رو گردد، یک گام به اکران عمومی نزدیک‌تر شد. کارگردانان این فیلم آنا بودن (Anna Boden) و رایان فلک (Ryan Fleck) می‌باشند که فلک چند روز پیش با پست کردن تصویری از برنامه فیلمبرداری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، خبر از به پایان رسیدن فیلمبرداری این پروژه داد. با سینماگیمفا همراه باشید.

به نظر می‌رسد فیلمبرداری این فیلم در بایکوت خبری و سکوت انجام شده باشد. به‌ هرحال با توجه به اینکه درحال‌حاضر فیلم Ant-Man and The Wasp (مرد مورچه‌ای و زنبورک) گیشه‌ها را فتح کرده است، فلک تا زمان اکران فیلمش و به دست گرفتن نبض گیشه‌ی سینماها نمی‌تواند آنچنان خوشحال باشد. طرفداران مارول نمی‌توانند منتظر بمانند ببینند شخصیت کارول دانورز (Carol Danver) در نهایت چه می‌کند اما مدیرعامل استودیو مارول، کوین فایگی (Kevin Feige)، ایمان دارد که این فیلم در زمان اکران همگان را تحت‌تاثیر قرار خواهد داد. او درباره همکاری با بودن و فلک به SlashFilm گفت:

ما می‌توانستیم با به‌کار‌گرفتن تمام تجهیزات دنیای اکشن و علمی/تخیلی به جذابیت فیلم کمک کنیم اما خواستیم شخصی در مسند کار باشد که به معنای واقع راهنمای کارول و بری لارسون (Brie Larson) و البته سفری باشد که کل فیلم درباره آن است؛ بالاخره ما می‌خواستیم قوی‌ترین موجود در دنیا را به تصویر بکشیم. شما به کار آن‌ها نگاه می‌کنید و آن مانند بسیاری از کارگردانانی است که استخدام کرده‌ایم. آن‌ها عناوین بزرگی را یدک نمی‌کشند اما داستان و سفر شخصیت‌محور بسیار منحصر به فرد و متنوعی را تعریف می‌کنند و از لحاظ موضوعی که آن‌ها برای بیان کردن انتخاب کرده‌اند، هر بار میخکوب خواهید شد. به نظر من آن‌ها کارول را به یکی دیگر از کاراکترهای ثروتمند و سه‌بعدی بدل خواهند کرد که پرواز کرده و تیم‌های بین‌کهکشانی را هدایت می‌کنند.

Captain Marvel (کاپیتان مارول) داستان یکی از قدرتمندترین قهرمانان زن را در زمانی که زمین گرفتار جنگ کهکشانی بین دو نژاد بیگانه شده است، روایت می‌کند. این فیلم یک ماجراجویی کاملا جدید از دوره‌ای است که در دنیای سینمایی مارول نادیده گرفته شده است.

بازیگران این فیلم عبارتند از: بازیگر برنده اسکار، بری لارسون در نقش کارول دانورز (کاپیتان مارول)، ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson) در نقش نیک فیوری (Nick Fury)، بن مندلسون (Ben Mendelsohn) در نقش شرور و منفی فیلم، دجیمون هونسو (Djimon Hounsou) در نقش کوراث (Korath)، لی پیس (Lee Pace) در نقش رونان (Ronan)، جما چان (Gemma Chan) در نقش مین-اروا (Minn-Erva)، کنت میشل (Kenneth Mitchell) در نقش جوزف دانورز (Joseph Danvers)، کلارک گرگ (Clark Gregg) در نقش فیل کولسن (Phil Coulson)، جود لا (Jude Law) در نقش مار-ول (Mar-Vell)، لاشانا لینچ (Lashana Lynch)، آلگنیس پرز سوتو (Algenis Perez Soto)، رون تمت (Rune Temte) و مکنا گریس (McKenna Grace).

درحال‌حاضر، دو فیلم Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: جنگ ابدیت) و Ant-Man and The Wasp (مرد مورچه‌ای و زنبورک) بر پرده سینماها در حال نمایش هستند. دیگر پروژه‌های مارول به ترتیب زیر به سینماها خواهند آمد:

Captain Marvel (کاپیتان مارول) در تاریخ ۸ مارس ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷)، Avengers 4 (انتقام‌جویان ۴) در تاریخ ۳ مه ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸)، Spider-Man: Homecoming 2 (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه ۲) در تاریخ ۵ ژوئیه ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) و Guardians of the Galaxy Vol. 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) در سال ۲۰۲۰٫

منبع: comicbook

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.