تریلر سریال Sharp Objects منتشر شد: هفته‌های آینده منتظر چه چیزی باشیم؟

10 July 2018 - 13:45

به دنبال پخش قسمت اول سریال شبکه HBO در شب گذشته، این شبکه تریلر فصل جدید سریال کوتاه خود Sharp Objects (اجسام تیز) را منتشر کرد. اولین قسمت از سریال حاکی از بازی داستان با زمان و واقعیت بود و تروما درمان نشده، خشم، مرگ و خانواده‌های غیرمعمولی را در ماجرای قتل مخوفی دیدیم. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

سریال اجسام تیز که برگرفته از کتاب پرفروش گیلیان فلین (Gillian Flynn) است، هشت قسمت داشته و داستان زندگی گزارشگری به نام کامیل پریکر با بازی امی آدامز است که به زادگاه کوچک خود باز می‌گردد تا ماجرای قتل دو دختر نوجوان را پوشش دهد.‌ او که سعی بر کنار هم قرار دادن تکه‌های معمای روانشناسی گذشته‌اش را دارد، خود را نزدیک به قربانیان جوان احساس می‌کند.

مارتی نوکسون (Marti Noxon) این سریال را می‌سازد که شورانر و نویسنده چند قسمت نیز می‌باشد و گیلیان فلین نیز در ساخت سریال به او کمک می‌کند. پاتریشیا کلارکسون (Patricia Clarkson)، کریس مسینا (Chris Messina)، الیزا اسکنلن (Eliza Scanlen)، الیزابت پرکینز (Elizabeth Perkins) و مت کراون (Matt Craven) نیز به همراه هنری سرنی (Henry Czerny)، تایلر جان اسمیت (Taylor John Smith)، صوفیا لیلیس (Sophia Lillis) و مدیسون دیونپورت (Madison Davenport) بازیگران این سریال هستند. جین-مارک والی (Jean-Marc Vallée) تمامی قسمت‌ها را کارگردانی کرده و سریال را تدوین کرده است.

نوکسون، والی، آدامز، فلین، جیسون بلام (Jason Blum)، ناتان راس (Nathan Ross)، چارلز لایتون (Charles Layton)، جسیکا رودز (Jessica Rhoades)، گرگ فینبرگ (Greg Fienberg)، مارسی وایزمن (Marci Wiseman) و جرمی گلد (Jeremy Gold) همگی تهیه‌کننده‌های اجرایی Entertainment One و بخش تولید تلویزیون بلوم‌هاوس هستند.

سریال اجسام تیز یکشنبه شب‌ها ساعت ۹ از شبکه HBO پخش خواهد شد. شما خوانندگان عزیز می‌تواند نظرات خود را پیرامون این سریال با ما در میان بگذارید.

 

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.