اولین مجموعه تصاویر کریس همسورث سر فیلم‌برداری اسپین‌آف Men in Black

10 July 2018 - 00:00

با آغاز فیلم‌برداری اسپین‌آف بدون عنوان Men in Black (مردان سیاه‌پوش) کریس همسورث را در اولین مجموعه تصاویر این فیلم می‌بینیم.‌ همسورث با بازی در نقش ثور در دنیای سینمایی مارول وارد هالیوود شد. احتمالا انتقام‌جویان ۴ پایان حضور وی در این دنیا خواهد بود و حالا به دنبال فرنچایز دیگری است. همسورث پتانسیل حضور در اسپین‌آف و ریبوت مردان سیاه‌پوش سونی را پیدا کرد، جایی‌که با تسا تامپسون (Tessa Thompson)، هم‌تیمی‌اش در فیلم Thor: Ragnarok هم‌بازی می‌شود. این دو نفر، مامورین اصلی شاخه‌ای از سازمان سری در لندن هستند. برای خواندن جزئیات بیشتر پیرامون این خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

اسپین‌آف مردان سیاه‌پوش بعد از یک سال ساخته می‌شود و اف گری گری (F. Gary Gray) کارگردان این فیلم خواهد بود. این پروژه تاکنون به هیچ مشکلی برنخورده و بازیگران باکیفیتی مانند همسورث و تامپسون را در اختیار گرفته است. جزئیات مربوط به آن به زودی منتشر می‌گردد و حالا تصاویر گرفته شده از همسورث حاکی از آغاز فیلم‌برداری این پروژه است.

مردان سیاه‌پوش باید لباس‌های خاصی به تن کنند و همسورث نیز از این قاعده مستثنی نمی‌باشد. هیچ حدسی نمی‌توان از این تصاویر زد جز اینکه فیلم‌برداری این مجموعه با همسورث شروع شده است.

حالا که فیلم‌برداری اسپین‌آف بدون عنوان مردان سیاه‌پوش آغاز گردیده، خیلی تا انتشار اطلاعات دیگر باقی نمانده است. این فیلم در لندن در حال فیلم‌برداری است اما تاکنون همسورث تنها بازیگری است که سر این پروژه حاضر شده است. نمی‌توان گفت فیلم‌برداری اصلی چگونه در مکان عمومی انجام می‌شود چون این فیلم با توجه به موجودات و مکان‌هایی که مامورین با آن‌ها سر و کار دارند، به جلوه‌های ویژه نیاز دارد.

علاوه بر همسورث و تامپسون، این اسپین‌آف بازیگران نقش مکمل قوی در اختیار خواهد داشت. لیام نیسون (Liam Neeson) رئیس شعبه لندن است و مامورین متعددی خواهد داشت. با این حال گویا کمیل نانجیانی (Kumail Nanjiani) سومین عضو تیم همسورث و تامپسون خواهد بود. اخیرا نیز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه راف اسپال (Rafe Spall) بازیگر Jurassic World: Fallen Kingdom (پارک ژوراسیک: سقوط پادشاهی) احتمالا تبهکار فیلم است. با شروع فیلم‌برداری چند بازیگر دیگر نیز به این پروژه خواهند پیوست. فعلا این مجموعه تصاویر تنها منبع اطلاعات مردان سیاه‌پوش خواهد بود مگر اینکه سونی در کامیک‌کان سان‌دیگو سورپرایزهایی داشته باشد.


منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.