جیم برودبنت به جمع بازیگران فصل هفتم سریال Game of Thrones پیوست

1 September 2016 - 10:00

اولین هنرپیشه برجسته‌ای که در فصل هفتم به سریال Game of Thrones می‌پیوندد مشخص شد. جیم برودبنت (Jim Broadbent) که بیشتر او را به عنوان بازیگر فیلم Harry Potter می‌شناسیم، عاظم وستروس خواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

طبق اطلاعاتی که از جانب EW منتشر شده است، فصل هفتم سریال فوق محبوب Game of Thrones شبکه HBO هنرپیشه افسانه‌ای، Jim Broadbent را به جمع بازیگران خود اضافه می‌کند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این بازیگر با تجربه چه نقشی را در دنیای فانتزی Game of Thrones خواهد گرفت اما جزئیات به شدت محدود هستند و تنها این را می‌دانیم که نقش Broadben در فصل هفتم سریال یک نقش مهم و قابل توجه خواهد بود.

اما همیشه پس از انتشار چنین اخباری، شایعات زیادی از جانب طرفداران و منابع مختلف به گوش می‌رسد. شایعات در مورد نقش Broadbent می‌گویند که او احتمالا در نقش یکی از استادان Sam در سیتادل (Archmaester Marwyn، ملقب به Marwyn the Mage) را بازی خواهد کرد. یک نکته دیگر نیز راجع به این موضوع وجود دارد؛ از آن جایی که سریال از منبع خود، یعنی کتاب‌های George R.R. Martin گذشته است، احتمال دارد Broadbent در نقش کسی بازی کند که در کتاب‌ها وجود نداشته باشد.

Jim Broadbent در سال‌های زیادی در فیلم‌های کلاسیک مانند Life is Sweet، Brazil ،Time Bandits و… درخشیده است اما بیشتر مردم و نسل جوان تر او را در نقش Horace Slughorn در فیلم‌های Harry Potter می‌شناسند.

سریال Game of Thrones با فصل هفتم در سال آینده بازمی‌گردد.

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.