آغاز فیلم‌برداری فیلم Birds of Prey از ماه ژانویه

بازیگر نقش هارلی کویین (Harley Quinn)، یعنی مارگو رابی (Margot Robbie) در طی مصاحبه‌ای که اخیرا با خبرگزاری Flickering Myth داشت، اعلام کرد که فیلم‌برداری فیلم Birds of Prey «پرندگان شکاری» از ماه ژانویه آغاز خواهد شد؛ او همچنین اعلام کرد که این فیلم، نسبت به دیگر فیلم‌های ابرقهرمانی جهان توسعه‌یافته دی‌سی، بودجۀ کمتری در اختیار دارد. او همچنین به خبرگزاری Yahoo Movies گفت که در این فیلم بازیگران متفاوتی حضور دارند و شخصیت هارلی کویین نیز ظاهر متفاوتی خواهد داشت. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

رابی در طی مصاحبه‌ای که با Yahoo Movies داشت، در رابطه با ظاهر شخصیت هارلی کویین گفت:

لباس‌های شخصیت هارلی کویین هنوز طراحی نشده است، ولی می‌توانم بگویم که او قرار است تا ظاهری متفاوت داشته باشد.

همچنین رابی در جایگاه تهیه‌کنندگی پروژه Bird of Prey حضور دارد و جالب است بدانید که عقیده دارد، هارلی کویین نیازی به فیلم مستقل ندارد و ترجیح می‌دهد که این شخصیت در قالب گروهی و همراه با شخصیت‌های دیگر حضور داشته باشد. او در این‌باره گفت:

صحبت من این است که تعداد زیادی شخصیت زن در کتاب‌ها و دنیای دی‌سی حضور دارند که شخصیتی منحصر به‌فرد، تاریک، بامزه و هیجان انگیز دارند و این ویژگی‌ها صرفا مربوط به قدرت‌های خاص آن‌ها نمی‌شود. در حقیقت آن شخصیت‌های زنی که من بیش از همه به آن‌ها علاقه دارم، ابرقدرت نیستند. منظورم این است که هر کدام از آن‌های سرنوشت منحصربه‌فرد خود را دارند و این پتانسیل را دارند تا در کنار شخصیت هارلی کویین داستان‌های مهیجی را خلق کنند. من فکر می‌کنم گروه شخصیت‌های زن دنیای دی‌سی صرفا یک گروه بزرگ معمولی نیست، بلکه هرکدام از آن‌ها شخصیت‌های منحصربه‌فردی دارند و بسیار متفاوت از یکدیگر هستند. من فکر می‌کنم که تمام تلاش من برای این بود تا بتوانیم فیلمی براساس این گروه از شخصیت‌های زنان بسازیم و موجب شویم تا این شخصیت‌ها در زندگی روزمره مردم حضور پیدا کنند.

کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) کارگردانی فیلم Birds of Prey را به کیتی یان (Cathy Yan) داد. او اولین کارگردان زن آسیایی است که کارگردانی یک فیلم ابرقهرمانی را برعهده می‌گیرد.

ساخت فیلم Birds of Prey برای اولین بار پس از انتشار فیلم Suicide Squad «جوخه انتحار» در تابستان سال ۲۰۱۶ اعلام شد؛ در آن زمان کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که قصد دارد تا فیلمی با هنرپیشگی رابی در نقش هارلی کویین در جایگاه شخصیت شرور داستان بسازد و تعداد زیادی از شخصیت‌های زن دی‌سی در آن حضور داشته باشند. فیلم‌نامۀ این فیلم توسط کریستینا هادسون (Christina Hodson) نوشته شد؛ خوب است بدانید که براساس گزارشات، به‌نظر می‌رسد که هادسون نوشتن فیلم‌نامۀ فیلم Batgirl «دختر خفاشی» را نیز برعهده گرفته است.

رابی خودش یکی از اشخاصی است که شدیدا طرفدار این ایده است و علاقه دارد تا این پروژه به خوبی اجرا شود؛ او هنگامی که قبول کرد تا نقش هارلی کویین را ایفا کند، به تحقیقات بسیار گسترده‌ای دربارۀ شخصیت‌های زن دنیای دی‌سی پرداخت و شاید علاقه او به این ایده، به همین دلیل باشد. اکنون فیلم Birds of Prey پروژۀ بعدی است که قرار است تا شخصیت هارلی کویین را به تصویر بکشد و از این جهت اهمیت بالایی پیدا خواهد کرد؛ همچنین انتظار می‌رود که روند تولید این فیلم از اواخر سال ۲۰۱۸ و اوایل سال ۲۰۱۹ آغاز شود. به علاوه این فیلم، دنبالۀ‌ای برای فیلم Suicide Squad نیز به کارگردانی گیوین اکانر (Gavin O’Conner) در دست توسعه است، ولی توسعه فیلم‌های Harley Quinn Vs The Joker «هارلی کویین برعلیه جوکر» که یک فیلم نسبتا رمانتیک است و همچنین فیلم Gotham City Sirens به تعویق افتاده است.

رابی بلافاصله بعد از پایان کارش در فیلم Once Upon a Time in Hollywood «روزی روزگاری در هالیوود» به کارگردانی کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino)، به روند ساخت فیلم Birds of Prey خواهد آمد. او تهیه‌کنندگی این فیلم را در کنار سو کرول (Sue Kroll) و برایان آنکلس (Bryan Unkeless) برعهده دارد.

فیلم Birds of Prey شامل شخصیت‌های شناخته‌شده‌ای از دنیای دی‌سی می‌شود که اکثر آن‌ها زن هستند؛ این شخصیت‌های شامل دختر خفاشی، قناری سیاه (Black Canary)، هانترس (Huntress)، زن گربه‌ای (Catwoman)، هاوک گرل (Hawk girl)، پاور گرل (Power Girl)، پویزن ایوی (Poison Ivy)، ویکسن (Vixen) و کاتانا (Katana) می‌شود. در نهایت جالب است بدانید که سریال کوتاهی با نام Birds of Prey از سال ۲۰۰۲ تا سال ۲۰۰۳ از شبکۀ WB پخش شد؛ این سریال شامل ۱۳ قسمت می‌شود و بازیگران آن شامل اشلی اسکات (Ashley Scott) در نقش هانترس، دینا میر (Dina Meyer) در نقش باربارا گردن یا همان دختر خفاشی، ایان آبرکرامبی (Ian Abercrobie) در نقش آلفرد پنی‌ورث (Alfred Pennyworth) و میا سارا (Mia Sara) در نقش هارلی کویین می‌شدند.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.