نتفلیکس بخش نظرات را به کلی پاک خواهد کرد

10 July 2018 - 16:09

نتفلیکس که شبکه‌ای بزرگ و دربردارنده‌ی مجموعه‌ی زیادی از فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی است، به طور رسمی اقدام به پاک کردن تمامی نظرات و دیدگاه‌های کاربران خود کرده است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

شبکه‌ی نتفلیکس با داشتن حدود ۱۲۵ میلیون دنبال کننده در جهان و صد‌ها برنامه‌ی تلویزیونی توانسته فراتر از هر شبکه‌ی تلویزیونی دیگر در جهان عمل کند. این شبکه فعالیت خود را از سال ۱۹۹۷ شروع کرده و در طی این سال‌ها با تغییرات زیادی روبه‌رو شده است که از جمله‌ی آن‌‌ها اضافه کردن نظر سنجی به صورت دادن امتیاز از یک تا پنج بود که جایگزین حالت‌ ساده‌ی خوب و بد شده بود، می‌شود. از تابستان امسال، نتفلیکس دیگر اجازه نمی‌دهد تا کاربران نظرات کارشناسی خود را درباره‌ی فیلم‌ها و نمایش‌‌های تلویزیونی بنویسند و تمام نظراتی که تا به الان نوشته شده‌اند همگی حذف خواهند شد.

به نقل از CNET، نتفلیکس شروع به اعمال تغییرات کرده و از آخر این ماه میلادی دیگر به کاربران اجازه‌ی نوشتن نقد‌ها‌ی دلخواهشان را نمی‌دهد و همچنین از اواسط مرداد ماه به کلی تمامی نظرات پاک خواهند شد. برپایه‌ی سیستم امتیاز دهی از یک تا پنج، بخش نظرات نتفلیکس به کاربران اجازه می‌داد تا برای هر نمایشی نقدی بین ۸۰ تا ۱۹۹۹ کلمه بنویسند. بعد از تغییرات و افت‌‌هایی که بخش نظرات شبکه‌ی نتفلیکس در سال‌های اخیر با آن روبه‌رو بود، سرانجام این مجموعه تصمیم به پاک کردن این بخش به طور کلی گرفت.

در گذشته نتفلیکس به خاطر تغییراتی که اعمال کرده بود، با انتقاد تند افراد روبه‌رو شد که از جمله‌ی آن‌‌ها افزایش حق عضویت افراد به صورت ماهانه در این شبکه (در کشور آمریکا) بود که شامل حالت استاندارد عضویت بود که از ۹.۹۹ دلار به ۱۰.۹۹ دلار افزایش پیدا کرده بود و حالت Ultra HD که حق عضویت در آن از ۱۱.۹۹ دلار به ۱۳.۹۹ دلار افزایش پیدا کرده بود و دلیل این افزایش قیمت بهبود کیفیت در ارائه‌ی خدمت به مردم اعلام شده بود.

نتفلیکس همواره شرکتی بوده که با شرایط جدید به خوبی کنار آمده است و تا به امروز توانسته در صنعت خود را سرزنده نگه‌دارد و چه بسا تبدیل به یکی از موفق‌ترین‌‌های این صنعت رقابتی باشد. در مقایسه با شرکت‌های مشابه همچون Amazon’s Prime Video و یا Hulu شبکه‌ی نتفلیکس برتری خود را ثابت کرده است. حتی زمانی که آن‌‌ها دست به ساخت فیلم‌های انحصاری خود می‌زنند می‌توان ‌آن‌ها را با نمایش‌های استودیو‌های مطرح فیلم‌سازی مقایسه کرد. در سال ۲۰۱۸ آن‌ها بیش‌از هر استودیو‌ی فیلم‌سازی دیگر پول صرف فیلم‌هایشان خواهد کرد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.