جولی آن امری به مجموعه‌ی Catch-22 پیوست

10 July 2018 - 12:35

خبر گزاری Deadline تایید کرده است که جولی آن امری (Julie Ann Emery) بازیگر Preacher و Better Call Saul و Fargo، به مجموعه‌ی Catch-22 از شبکه‌ی Hulu پیوسته است. این سریال بر اساس یک رمان طنز از جوزف هلر (Joseph Heller) ساخته شده است و در سال ۲۰۱۹ از شبکه‌ی Hulu پخش خواهد شد. امری در کنار کلونی (Clooney)، هاق لاری (Hugh Laurie)، کایل چندلر (Kyle Chandler) و جیانکارلو جیانینی (Giancarlo Giannini) خواهد درخشید. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

سریال شش قسمته‌ی Catch-22 داستان جان یوسارین (John Yossarian) با بازی کریستوفر آبات (Christopher Abbott)، یک نظامی نیروی هوایی آمریکا را روایت می‌کند که از موقعیت خودش نا امید شده است و حقیقت این است که تعداد زیادی از مردم تلاش می‌کنند او را بکشند اگرچه آن‌ها حتی او را نمی‌شناسند و او نیز آن‌ها را نمی‌شناسد.

امری نقش مریون شیسکوف (Marion Scheisskopf) را بازی می‌کند که با شیسکوف با بازی کلونی، ازدواج کرده است اما با یوسارین با بازی آبات نیز ارتباط برقرار کرده است. او از ازدواج با شیسکوف پشیمان است و فکر می‌کند اشتباه بزرگی کرده است و رویای یک زندگی بزرگتر را دارد.

جیانینی قرار است تا نقش مارسلو (Marcello) را بازی کند. کلونی نقش مکمل شیسکوف را ایفا خواهد کرد و کایل چندلر نیز نقش کولونل کث‌کارت (Colonel Cathcart) را بازی خواهد کرد. هاق لاری و کریستوفر آبات نیز خواهند درخشید.

این رمان قبلا در یک فیلم مستند به کارگردانی مایک نیکولز (Mike Nichols) در سال ۱۹۷۰ اقتباس شده بود که در ابتدا موفق نشد اما سپس مورد توجه هواداران و همچنین منتقدان قرار گرفت. اقتباس بعدی توسط لوک دیویس (Luke Davis) و دیوید میچود (David Michod) نوشته شده است و دستیار کارگردان آن کلونی، گرنت هسلو (Grant Heslov) و الن کوراس (Ellen Kuras) خواهند بود و تهیه کنندگی آن بر عهده‌ی Paramount Television, Smokehouse Pictures و Anonymous Content خواهد بود. دیویس، کلونی، کوراس و هسلو همچنین دستیار تهیه کننده در کنار ریچارد براون (Richard Brown) و استیو گولین (Steve Golin) خواهند بود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.